شمانیوز
شما نیوز

با 42 سال سن باید هم از من انتقاد شود!

جان لوییجی بوفون، دروازه بان یوونتوس انتقادات از خودش را طبیعی دانست.

با 42 سال سن باید هم از من انتقاد شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  امشب یوونتوس موفق شد در خانه لورکوزن با دو گل به برتری دست یابد و جان لوییجی بوفون بعد از مدت ها درون دروازه این تیم قرار گرفت. دروازه بان باتجربه ایتالیایی معتقد است چون او برای یوونتوس بازی می کند، باید انتقادات را قبول کند و این موضوع طبیعی است.

جان لوییجی بوفون گفت: "شنیدن سرود لیگ قهرمانان اروپا همیشه احساسی است، به ویژه که آخرین خاطره من با لباس یووه مثبت نبود. از نظر جسمی و روحی بسیار احساس خوبی دارم و مطمئن هستم که همه ما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

اگر 20 ساله باشید و با عزم و اراده غلطی وارد چنین بازی های شوید، این یک نشانه بد است، چه برسد به 40 سالگی. خوشحالم که نمونه هایی مانند ایگواین و رونالدو داریم تا راه تیم را با نمایش اخلاق کاری و نشان دادن فداکاری برای تیم پیش می برند.

اگر می خواهم به بازی کردن ادامه دهم، باید انتقادات را بپذیرم. من همیشه از طریق اشتباهات تکامل یافته ام و می دانم هر چه بیشتر ادامه دهم، احتمال بیشتری برای شنیدن انتقادات وجود دارد، زیرا 42 ساله هستم و درک می کنم که حضور در باشگاهی مثل یوونتوس می تواند باعث شود که من مورد انتقاد قرار بگیرم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که عملکرد مناسبی داشته باشم و امیدوارم بهترین نمایش خود را ارائه دهم.

23

سه تیم ایتالیایی در یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا؟ من می خواهم به ناپولی و بالاتر از همه آتالانتا تبریک بگویم، زیرا دیدن عملکرد آنها احساسی بود. من بعد از دو بازی اول به گاسپرینی پیام داده و به او گفتم خود را باور کنند ، زیرا آنها تیمی هستند که می توانند هر حریفی را مغلوب کنند. بسیار خوشحالم که آنها صعود کردند و این یک داستان فوق العاده است."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied