شمانیوز
شما نیوز

جدال قهرمانان آسیا و آفریقا ؛

آغاز مرحله دوم جام باشگاه های جهان

امروز در ادامه رقابت های جام باشگاه های جهان 2019 در دوحه قهرمانان آسیا و آفریقا مقابل هم صف آرایی می کنند.

آغاز مرحله دوم جام باشگاه های جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  در آغاز مرحله دوم جام باشگاه های جهان 2019 در دوحه قطر امروز قهرمانان آسیا و آفریقا وارد صحنه می شوند تا در تقابلی جذاب شانس خود را برای رویارویی با قهرمان لیبرتادورس در نیمه نهایی این تورنمنت امتحان کنند.

الهلال قهرمان ACL2019 با کلکسیونی از ستاره های سرشناس و هدایت رضوان لوچسکیو رومانیایی سرانجام با رسیدن به جام قهرمانی آسیا به رویای دیرینه خود برای مصاف با قهرمانان قاره های مختلف رسید تا امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل الترجی تونس رقابتی تمام عربی را تجربه کند.

15


لوچسکیو در کنفرانس خبری قبل از این بازی مدعی شد هدف او و شاگردانش مصاف با فلامینگو برزیل در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان است، جدالی که از جهات بسیار زیادی برای سعودی ها اهمیت دارد از جمله تجدید دیدار با سرمربی موفق پرتغالی که با فلامینگو تمامی جام های ممکن را درو کرده است. جورج ژسوس قبل از سفر به برزیل هدایت الهلال را برعهده داشت اما به خاطر اختلاف با سامی الجابر رئیس وقت باشگاه کنار گذاشته شد.

بازی امروز الهلال با الترجی تونس از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز می شود، جدالی که باعث شد تا جلد روزنامه های ورزشی امروز عربستان به آن اختصاص داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied