شمانیوز
شما نیوز

تعویض و ترکیب تیم شخصا با استراماچونی بود

کاپیتان استقلال جانشین سرمربی این تیم در نشست خبری شد.

تعویض و ترکیب تیم شخصا با استراماچونی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر شاهین شهرداری بوشهر جانشین سرمربی آبی ها در نشست خبری شد.

غفوری با حضور در این نشست خبری درباره پیروزی استقلال در این دیدار گفت: ابتدا لازم می دانم از بازیکنان با غیرت و با شرف استقلال تشکر کنم؛ آنها با تمام مشکلات تعهد خود را نشان دادند و نشان دادند که تیم برای آنها مهم است. خیلی زود از نظر ذهنی خود را برای این دیدار ریکاوری کردند و از آنها تشکر می کنم.

او در ادامه افزود: ما حرف ضد و نقیض زیاد شنیدیم. استراماچونی نیز همینطور است. خود من نیز این چند روز پیگیر بودم؛ وزارت ورزش و شخص آقای خلیل زاده تلاش می کنند تا مشکل حل شود. صحبتی که من با باشگاه داشتم، قرار شد تا مشکل ایشان دوشنبه حل شود و اگر این صحبت ها درست باشد، او دوشنبه به تهران باز می گردد.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در جریان مسابقه با استراماچونی در ارتباط بودند، بیان کرد: نمی توانم یک سری موضوعات را توضیح بدهم زیرا مسائل درون تیمی است. ترکیب این دو مسابقه را استراماچونی انتخاب کرد و او از راه دور به ما کمک کرد. مخصوصا در بازی امروز، ترکیب ایشان بود و او به همه شکل تیم را انتخاب کرد و کمک کرد تا برنده باشیم.

t1QjUhOPK9UR

غفوری در پاسخ به این سوال که آینده تیم را چطور می بینید، بیان کرد: من کاپیتان هستم؛ سرمربی، مدیرعامل و سرپرست نیستم. بازیکنان ما کار بزرگی انجام می دهند و خود آنها کار را جلو می برند. امیدوار هستیم حرف هایی که به ما زده شده، عملی شود و خیلی سریع تکلیف سرپرست و مدیرعامل و سرمربی تیم مشخص شود. این برای اولین بار است که یک تیم همزمان سرپرست، سرمربی و مدیرعامل ندارد و سرپا می ماند. امیدوارم مشکلات حل شود و سپس مشکلات بازیکنان برطرف شود زیرا بازیکنان نیز مشکلات زیادی دارند. منتظریم تکلیف مدیرعامل مشخص شود تا مشکلات برطرف گردد.

وی در بخش بعدی صحبت های خود در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به بازگشت استراماچونی امیدوار هستید و مشکلات مالی چه زمانی برطرف می شود، گفت: تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود، وضعیت مطالبات بازیکنان مشخص نمی شود. صحبت هایی که با استراماچونی کردیم این است که اگر مطالبات ایشان از راه قانونی پرداخت شود، او مشکلی برای برگشت ندارد. تا دوشنبه صبر می کنیم و امیدواریم مشکلی برای بازگشت ایشان نباشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا استوری استراماچونی روی تیم تاثیر نداشته است، بیان کرد: استوری را دیدید؟ ما تمرکز خود را روی بازی گذاشته بودیم و نمی دانیم چه اتفاقی رخ داد. من نیز درباره این موضوع توضیح دادم و تا دوشنبه صبر می کنیم.

غفوری در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئولیت تعویض های این تیم را بر عهده داشت، اضافه کرد: ما از استراماچونی برای ترکیب و تعویض کمک گرفتیم.

وی در پایان درباره درخواست باشگاه سپاهان برای تغییر زمان دیدار با استقلال، گفت: تعویض زمان مسابقه به باشگاه باز می گردد و باشگاه باید پاسخگو باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied