شمانیوز
شما نیوز

قرعه کشی لیگ اروپا انجام شد

دقایقی پیش قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا انجام شد. آرسنال و یونایتد باید به مصاف المپیاکوس و بروژ بروند و میلادمحمدی با خنت نیز به مصاف رم خواهد رفت.

قرعه کشی لیگ اروپا انجام شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  هفته گذشته مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا به پایان رسید و 24 تیم توانستند جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌ها را دریافت کنند. همچنین 8 تیمی که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در گروه خود سوم شده بودند نیز به این 24 تیم اضافه شدند تا 32  تیم حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی را تشکیل دهند.

16 تیم در سید یک و به عنوان سرگروه در قرعه‌کشی حضور دارند: «آژاکس، آرسنال، بازل، بنفیکا، براگا، سلتیک، اسپانیول، خنت، اینتر، استانبول باشاک شهیر، لاسک، مالمو، منچستر یونایتد، پورتو، سالزبورگ، سویا»

60

16 تیم دیگر نیز در سید دو حضور دارند: «آپوئل، آلکمار، بایرن لورکوزن، سی اف آر کلوژ، کلوب بروژ، کپنهاگن، فرانکفورت، ختافه، لودوگورتس، المپیاکوس، رنجرز، رم، شاختار، اسپورتینگ لیسبون، ولفسبورگ ولورهمپتون»

دیدارهای رفت 1 اسفند و برگشت 8 اسفند برگزار می‌شود. فینال رقابت‌های لیگ اروپا در انرگا استادیوم شهر گدانسک لهستان برگزار خواهد شد.

قرعه کشی به این شکل انجام گرفت:

وولورهمپتون-اسپانیول

اسپورتینگ لیسبون-استانبول باشاک شهیر

ختافه-آژاکس

لورکوزن-پورتو

کپنهاگن-سلتیک

هاپوئل-بازل

کلوژ رومانی-سویا

المپیاکوس-آرسنال

آلکمار-لاسک اتریش

بروژ-منچستریونایتد

لودوگورتس-اینتر

آینتراخت فرانکفورت-سالزبورگ

شاختاردونتسک-بنفیکا

ولفسبورگ-مالمو

آاس رم-خنت

گلاسکورنجرز-براگا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied