شمانیوز
شما نیوز

استقلال- استرا در ایستگاه آخر

داستان دنباله دار استقلال- استرا به روز دهم رسید. داستانی که انگار به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود و پایان خوش یا ناخوش آن در چند ساعت آینده مشخص خواهد شد.

استقلال- استرا در ایستگاه آخر

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  ساعت 3 بامداد امروز بود که باشگاه استقلال، وقتی همه خواب بودند، تصویر یک چک در وجه آندره آ استراماچونی را منتشر کرد و ماجرای بازگشت مربی ایتالیایی را وارد مرحله تازه ای کرد. در بیانیه شبانگاهی باشگاه استقلال قید شده بود که استراماچونی باید امروز (سه شنبه) به ایران بازگردد. اما چند ساعتی بیشتر طول نکشید که مشخص شد موضوع وصول چک، تحت تاثیر مسائلی مانند تحریم و محدودیت های نقل و انتقال پول، به این سادگی نیست و شاید استراماچونی با دریافت آن، دچار مشکلاتی در ایتالیا شود.

واقعیت این است که ماجرای پرداخت دستمزد استراماچونی، بسیار پیچیده تر از آن بوده که اغلب در شبکه های اجتماعی درباره آن حرف زده می شود ولی به طور خلاصه می توان اینطور گفت که برای اینکه پروژه بازگشت این مربی ایتالیایی به استقلال واقعاً عملی شود، خود استراماچونی و وکلایش هم باید کمی نرمش به خرج دهند.

گفته می شود باشگاه استقلال چندی پیش به مربی اش پیشنهاد کرده بود در ترکیه حساب بانکی باز کند و پروسه نقل و انتقال پول از طریق این کشور همسایه انجام شود اما استراماچونی با این پیشنهاد مخالفت کرد و اصرار داشت حتماً در ایتالیا پول به او تحویل داده شود.

31

صبح روز سه شنبه با تجمع هواداران مقابل در ورودی وزارت ورزش آغاز شد. در حالی که تعداد تماشاگران معترض به مراتب کمتر از دفعات قبلی بود و به نظر می رسید بخشی از بدنه هواداران هم از این قصه طولانی، خسته شده اند. یکی دو ساعت بعد، اسماعیل خلیل زاده در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که حداکثر تا امشب منتظر استراماچونی می مانند و اگر آندره آ تمایلی به دریافت چک باشگاه استقلال ندارد، قید او را می زنند و باشگاه به سراغ انتخاب سرمربی جدید خواهد رفت. این موضع بدان معنا بود که باشگاه استقلال و سرپرست موقتش، راه حل تازه ای برای حل مشکلاتی که به وجود آمده ندارد و این استراماچونی است که باید چند قدم جلوتر بیاید.

در شرایطی که هواداران استقلال همچنان منتظر تحولات جدیدی بودند، استراماچونی مصاحبه تازه ای کرد و با همان استراتژی محتاطانه ای که در پیش گرفته، گفت: «من همین الان به بازیکنان گفتم که اگر مشکلات حل شود همین امشب برمی‌گردم.» این جمله هوشمندانه یعنی اینکه اولاً استراماچونی همچنان با بازیکنان استقلال در ارتباط است و تیم را به طور کامل رها نکرده اما باز هم بازگشتش را منوط به «حل شدن مشکلات» کرده و به قول قدیمی ها، استخوان را همچنان لای زخم نگه داشته.

در ساعاتی که اخبار ضد و نقیض از آمدن و نیامدن استراماچونی شدت گرفته، هواداران استقلال هنوز امیدوارند مربی محبوبشان بالاخره راهی تهران شود و آرامش به این تیم بازگردد. هرچه هست، در ساعات آینده تکلیف استراماچونی و استقلال یکسره خواهد شد و به نظر می رسد، امروز واقعاً آخرین فرصت برای بازگشت این مربی به ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied