شمانیوز
شما نیوز

منچسترسیتی، آرسنال را نقره داغ می کند؟

بحث حضور احتمالی میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال باعث به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی شده است.

منچسترسیتی، آرسنال را نقره داغ می کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ میکل آرتتا در دوران بازی خود سابقه کاپیتانی آرسنال را داشته است و یکی از شخصیت های محبوب این تیم لندنی به حساب می آید. آرتتا در حال حاضر به عنوان دستیار پپ گواردیولا در سیتی فعالیت می کند اما با این وجود طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال حضور او روی نیمکت توپچی ها مطرح شده است.

  آرسنال اوضاع خوبی را پشت سر نمی گذارد و در وضعیت نا به سامانی به سر می برد. طی روزهای اخیر به جز آرتتا نام کارلو آنچلوتی نیز حول نیمکت آرسنال شنیده شده است اما به نظر می رسد که این سرمربی ایتالیایی طی روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب خواهد شد تا دستیار پپ گواردیولا اصلی ترین گزینه سران آرسنال تلقی شود.

49

طی روزهای اخیر اما شایعاتی درباره مذاکره باشگاه آرسنال با میکل آرتتا به گوش رسیده است. همچنین گفته شده که آرسنالی ها پیش از بازی ابتدای هفته خود با سیتی، مذاکراتی را با مسئولان این تیم برای به خدمت گرفتن آرتتا انجام داده اند؛ موضوعی که البته به شکل قاطعانه از سوی سیتیزن ها تکذیب شده است. از سمت دیگر اما نشریات انگلیسی مدعی شده اند که مسئولان سیتی به شدت از آرسنالی ها بابت مذاکره خودسرانه با آرسنال عصبانی هستند؛ همچنین گفته شده  در صورتی که آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شود، مسئولان سیتی خواستار غرامت میلیونی از باشگاه لندنی خواهند شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied