شمانیوز
شما نیوز

مظلومی:آماده ام که سرمربی استقلال شوم!

پیشکسوت استقلال در واکنش به شرایط این روزهای نیمکت استقلال مدعی شد که هر چه سریعتر باید تکلیف مدیریت و سرمربی تیم مشخص شود.

مظلومی:آماده ام که سرمربی استقلال شوم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال با حضور در مراسم نکوداشت مرحوم ناصر حجازی درباره ماجرای مربوط به استراماچونی و پرداخت چک به او گفته: من خیلی متاسفم که باشگاه استقلال به این روز افتاده. باشگاهی که 74 سال قدمت دارد باید به این روز بیفتد. ما مربی ای آوردیم که می دانست شرایط ایران چیست. حتما با مطالعه آمده و تحریم است و مشکل پرداختی دارد. خوشبختانه باشگاه 360 هزار دلار پرداختی داشته و با شرایطی بود که می توانست اما بعد بانک به بانک نتوانستند. اما ایشان تحمل نکرد. متاسفانه ما هر وقت کم می آوریم از هوادار خرج می‌کنیم. اگر ما به هوادار احترام می‌گذاریم این همه صحبت از هوادار می کند و هوادار هم دوستش دارند و انعکاس رفتن ایشان هم مشخص کرد، باید یک مقدار صبر و تحمل می کردند.

وی ادامه داد: من یک ساعت پیش با کسی که در مسیر این ماجرا قرار دارد صحبت کردیم و حتی سفیر ایران در ایتالیا هم تلاش می‌کنند. برخی می گویند این چک نبوده و سفته است و یک چک بین بانکی معتبر در اروپاست. چه دلیلی دارد که او نمی آید پول را بگیرد. قبلا 110 هزار دلار طلبکار بودند که آن را 160 دلار شد. باید از آقای خلیل زاده که از جیب خودشان خرج می کنند و علیرغم بیماری همسرش راهی آنجا شدند اما ایشان نپذیرفتند. نمی دانیم چرا نپذرفتند اما تعهدی که باشگاه استقلال داشته با چک دنبال کرده ولی او نیامد تحویل گیرد. امیدوارم او احترام بگذارد و بیاید کار کند. باید تکلیف هر چه سریعتر تا امشب یا فردا مشخص شود و استقلال نمی تواند بیش از این منتظر بماند.

64

مظلومی درخواست خود را از وزارت ورزش را اینگونه مطرح کرد: از وزیر می خواهم به عنوان یک پیشکسوت که مدیرعامل را تعیین کنند چرا که با حضور مدیرعامل بیشتر کارها مشخص می‌شود. یازده روز است که باشگاه استقلال بلاتکلیف است و این زشت است برای تیم بزرگ و پرآوازه استقلال که نیمکتش این شکلی باشد.

سرمربی و بازیکن سابق استقلال در واکنش به اینکه اگر استراماچونی نیاید او ریسک حضور روی نیمکت را قبول خواهد کرد یا خیر گفت: سخت است و بالاخره یک نفر باید این بار را از روی زمین بردارد. ان شالله این پیشنهاد را به ما ندهند اما ما همیشه در بدترین شرایط هم به استقلال آمدیم!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied