شمانیوز
شما نیوز

هری کین: مورینیو یک معلم بی نظیر است

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام از کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو هیجان زده است.

هری کین: مورینیو یک معلم بی نظیر است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  بعد از جدایی مائوریسیو پوچتینو و انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید اسپرز، این تیم اخیرا نتایج درخشانی گرفته و خود را به رتبه های بالای جدول در لیگ برتر رسانده است. هری کین ضمن تمجید از پوچتینو، مورینیو را یکی از سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال خطاب کرد.

هری کین گفت: "من زیر نظر پوچتینو روزهای خوبی داشتم و خیلی به او احترام می گذارم. اما مورینیو سبک خاص و شیوه کاری خودش را دارد و من قصد دارم چیزهای جدیدی از او یاد بگیرم. من در دوران حرفه ای خود در بالاترین سطح فقط زیر نظر یک سرمربی بازی کرده بودم و تجربه نکات جدید و دیدن سبک کاری دیگر سرمربیان برایم تجربه خوبی خواهد بود. مورینیو یکی از سرمربی های سطح بالا در فوتبال است و من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

74

دلایل نتایج خوب مورینیو؟ گفتن علت آن دشوار است. ما به دلایلی در اوایل فصل موفق به کسب نتایج خوبی نشدیم، اما اتفاقات کوچکی باعث شد در دیدار مقابل ولورهمپتون به برتری دست یایبم.

وقتی یک سرمربی جدید وارد رختکن می شود همه آماده بوده، می خواهند تلاش کرده و او را تحت تاثیر قرار دهند. مهم این است که در این ماه، یک دوره پر مشغله و در ژانویه پیش رو نیز این روند تکرار شده و فقط معطوف به روزهای ابتدایی حضور مورینیو نباشد.

ما اخیرا احساس خوبی داشته ایم و تقریبا در همه بازی ها زیر نظر سرمربی جدید موفق به گلزنی شده ایم، بنابراین اگر بتوانیم نتایجی مانند هفته اخیر در کل فصل کسب کنیم خوب خواهد بود."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied