شمانیوز
شما نیوز

شکست فاجعه آمیز السد در جام باشگاه های جهان

شاگردان ژاوی با ناکامی باخت سنگینی مقابل اسپرانس تونس متحمل شدند و تنها با دو ضربه پنالتی به گل رسیدند.

شکست فاجعه آمیز السد در جام باشگاه های جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  در یکی از مسابقات جام باشگاه‌های جهان که تکلیف تیم‌های پنجم و ششم این رقابت‌ها را مشخص می‌کرد، تیم السد قطر، میزبان بازی‌ها از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم بین‌المللی خلیفه دوحه میزبان تیم اسپرانس تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا بود.

اسپرانس خیلی زود در ابتدای مسابقه به دو گل رسید، اما در دقیقه ۲۴ نیز با اخراج و خطایی که عبدالکریم حسن مرتکب شد، یک پنالتی به دست آورد و گل سوم را به ثمر رساند.

بغداد بونجاح در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید، اما السد که در این مسابقه سعد الشیب دروازه‌بان اصلی خود را بخاطر آسیب دیدگی کتف در اختیار نداشت، گل چهارم را در دقیقه ۴۲ دریافت کرد.

در دقیقه ۴۹ حسن الهیدوس گل دوم را برای السد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما در ادامه اسپرانس تونست دو گل دیگر بزند تا شاگردان ژاوی در این مسابقه شکست عجیب ۶ بر ۲ را مقابل قهرمان آفریقا متحمل شوند و در جایگاه ششم این رقابت‌ها بایستند.

السد که به‌عنوان میزبان جام باشگاه‌های جهان در این مسابقات حضور دارد، در نخستین بازی خود موفق شده بود هینگین اسپورت نیوکالدونیا، قهرمان اقیانوسیه را شکست دهد ولی پس از آن برابر مونتری مکزیک، قهرمان لیگ قهرمانان آمریکا مرکزی و شمالی مغلوب شد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied