شمانیوز
شما نیوز

بهترین مدافع پرسپولیس کیست؟

مدافع میانی سرخپوشان در بازگشت به ترکیب این تیم توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

بهترین مدافع پرسپولیس کیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ شجاع خلیل زاده که سومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند، اکنون در اوج آمادگی و تجربه توانسته به مهره‌ای تاثیرگذار در خط دفاعی سرخپوشان تبدیل شده است. خلیل زاده که در این فصل با پشت سر گذاشتن چند جلسه محرومیت انضباطی و یک بازی نیمکت نشینی فنی از سوی کالدرون، اکنون توانسته به بازیکنی قابل اتکا در ترکیب گابریل کالدرون تبدیل شود، امیدوار است با تداوم روند کنونی به موفقیت دوباره در جمع این تیم دست یابد.

گابریل کالدرون که پیش از این نیز با اشاره به عملکرد و کیفیت مدافعان میانی خود، به اهمیت آنها اشاره کرده بود، اکنون برخلاف تصمیم خود در قبال کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی از شجاع به عنوان مهره اصلی و ثابت خود سود می‌برد تا این بازیکن در جمع نفرات گردشی تیمش قرار نداشته باشد و حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است. این مدافع میانی که از محبوبیت خاصی نیز در بین هواداران این تیم برخوردار، بارها ادعای خود در قابل نمایش موفق در ضربات سر، دوندگی بالا را به اجرا گذاشته است.

24

خلیل زاده که در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس با تمایل بیش از حد برای بازی با توپ و حرکات تکنیکی مورد انتقاد قرار می‌گرفت، این روزها اما توانسته به بلوغ لازم در این خصوص دست یابد و با بازیسازی مناسب دفاعی و ارسال‌های دقیق از ویژپی را نیز به بازی خود اضافه کرده است.

برای ارائه نمایش این بازیکن باید به دیدار این هفته او برابر سایپا اشاره کرد؛ جایی که شجاع خلیل زاده با بیشترین پاس در قلب دفاعی تیمش یک عملکرد جالب از خود به جا گذاشت. مدافع شماره 3 سرخپوشان در بازی با شاگردان ابراهیم صادقی با ارسال 81 پاس برای هم‌تیمی‌هایش به جا گذاشت تا از سوی گابریل کالدرون مورد تمجید قرار گیرد. ضریب 75 درصد پاس صحیح آماری است که این بازیکن مقابل نارنجی‌پوشان به جا گذاشته و همانطور که گفته شد تغییر جریان بازی و بازیسازی از سوی او باعث شده تا او اکنون به مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب سرخپوشان تبدیل شود و باید دید برابر پارس جنوبی جم چه عملکردی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied