شمانیوز
شما نیوز

برنامه های صدا و سیما به سمت سپاهان سنگ اندازی میکند!

سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با شاهین بوشهر این بار به نحوی دیگر از کیفیت بازی های تیمش تمجید کرد.

برنامه های صدا و سیما به سمت سپاهان سنگ اندازی میکند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  تیم سپاهان اصفهان فردا در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان شاهین بوشهر خواهد بود. امیر قلعه نویی هم امروز در نشست خبری قبل از دیدار با این تیم شرکت کرد.

قلعه نویی امروز بار دیگر به تمجید از نمایش های تیمش پرداخته است. سرمربی سپاهان که در هفته های اخیر بارها به بازی های خوب شاگردانش اشاره کرده، امروز هم جمله ای تکراری به کار برده و گفته که هرجا فوتبال خوبی دیده می شود، یک سمت آن تیم سپاهان است.

اما صحبت های امروز امیر قلعه نویی یک بخش دیگر هم دارد و آن گلایه این سرمربی از رسانه ها است. قلعه نویی در نشست امروز ضمن انتقاد از رسانه های داخل ایران، گفت: خوشحالم که حتی آن سمتی‌ها (برنامه‌های ورزشی خارج کشور) هم ما را تمجید می‌کنند اما این سمتی‌ها (برنامه‌های ورزشی داخل کشور)  به ما سنگ می‌اندازند. متاسفانه بخل و حسادت مملکت ما را گرفته است. برنامه‌های آن سمت چقدر از سپاهان تعریف کردند. واقعیت را گفتند.

او همچنین بار دیگر به متضرر شدن تیمش از داوری ها پرداخت و گفت: از دو برنامه ورزشی خوب خواهش می کنم درباره داوری‌ها کارشناسی کنند و کارشناسی نیاورند که از فضای مجازی بترسد بلکه از خدا بترسد. بگویند کدام تیم از داوری بیشترین سود را برده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied