شمانیوز
شما نیوز

مس رفسنجان؛ ربیعی در ربیع الثانی اول شد

سرمربی کارکشته مس رفسنجان که انتقال ویژه این فصل لیگ آزادگان روی نیمکت تیم‌ها محسوب می‌شد، موفق به قهرمان کردن مس رفسنجان در نیم فصل شد.

مس رفسنجان؛ ربیعی در ربیع الثانی اول شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ محمد ربیعی که در فصل گذشته در آلومینیوم اراک حضور داشت، در راستای بلندپروازی‌های مس رفسنجان راهی این تیم شد و در نهایت در پایان نیم فصل لیگ آزادگان موفق شد تیمش را به صدر جدول برساند و امیدها برای صعود نارنجی‌پوشان را به لیگ برتر افزایش دهد.

مس رفسنجان اما با تداوم روندی فوق العاده و کم نوسان در نهایت در رقابتی فشرده موفق شد به عنوان قهرمانی در نیم فصل دست یابد، عنوانی که اگر تا  پایان با نزولی حتی دو رتبه‌ای همراه شود آنها را به هدف نهایی تیم یعنی صعود به لیگ برتر نخواهد رساند. آنها اکنون با 33 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به فجرسپاسی در صدر قرار گرفته‌اند و گل ریحان و نود ارومیه را با فاصله یک امتیازی در رتبه‌های بعدی می‌بینند و البته مس کرمان، خوشه طلایی و بادران نیز هنوز امیدوار به ادامه فصل هستند تا خود را در جمع مدعیان قرار دهند.

این تیم فصل را با تقابل برابر دو تیمی که در فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرده بودند آغاز کرد و مقابل سپیدرود و در هفته دوم مقابل استقلال خوزستان با تساوی به کار پایان داد. بعد از آن شاگردان ربیعی چهار پیروزی پیاپی کسب کردند و روند نتیجه گیری خود را تا هفته دهم ادامه دادند. آنها اما باخت ناباورانه‌ای مقابل رایکا به جا گذاشتند و بعد از آن برابر فجرسپاسی مدعی نیز دیگر شکست نیم فصل‌شان رقم خورد. با این حال نارنجی‌پوشان سه هفته پایانی تا نیم فصل را با سه پیروزی دیگر ادامه دادند تا با قهرمانی به شرط تفاضل کار را به سود خود تمام کنند و اینچنین ربیع الثانی برای محمد ربیعی که از او به عنوان یک مربی باتجربه و خوشفکر یاد می‌شود با شیرینی همراه باشد.

باید دید مس رفسنجان در نیم فصل دوم که رقابت‌ بین مدعیان سخت‌تر خواهد شد برنامه ای ویژه برای تداوم این روند خواهد داشت و آیا پروسه مدیران این باشگاه برای صعود به لیگ برتر خواهد بود یا شرایط متفاوتی را دنبال خواهند کرد. با این حال جوانان گمنام ربیعی قادر خواهند بود رویای بزرگ خود برای حضور در سطح اول فوتبال ایران را دنبال کنند یا تیم‌های مدعی فجرسپاسی با داود مهابادی، گل ریحان با محمد نصرتی، آلومینیوم اراک با محمود فکری، مس کرمان با مجتبی حسینی و ... گوی سبقت را در نیم فصل دوم از آنها خواهند ربود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied