شمانیوز
شما نیوز

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی مشخص شد

استقلال امروز برای سومین هفته متوالی با نیمکت خالی از مربی به مصاف رقیب تبریزی می رود تا در عجیب ترین حالت ممکن دور برگشت لیگ نوزدهم را استارت بزند.

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   بن بست در مذاکرات با استراماچونی باعث شد تا مرد ایتالیایی فرصت بازگشت به تهران و نشستن روی نیمکت تیم مدعی که ساخته را از دست بدهد تا استقلالی ها امروز در جدال انتقامی با ماشین سازان باز هم بدون مربی و با نیمکت خالی به میدان بروند.

اولین شکست فصل را همین ماشین سازی به استقلال تحمیل کرد، نتیجه ای که برای هفته ها شرایط اردوی استقلال را بحرانی کرد تا استراماچونی و شاگردانش با سختی فراوان بتوانند به خودباوری لازم برسند. حالا در شرایطی که آبی ها با صدرنشینی دور رفت را به پایان بردند با همان ترکیب برنده هفته قبل و بدون رهبر ایتالیایی خود به مصاف رقیب تبریزی می روند تا انتقام شیرینی از ماشین سازان بگیرند.

در مصاف امروز سیدحسین حسینی همچنان مرد شماره یک استقلال خواهد بود. گلر آبی ها مقابل شاهین باز هم اسیر بدشانسی شد تا برخورد توپ به پاهای چشمی و تغییر مسیر آن مانع از ثبت پنجمین کلین شیت فصل برای این دروازه بان سرحال و آماده شود. او که در بازی رفت در وقت های تلف شده از روی ضربه ایستگاهی گل خورد امروز انگیزه های زیادی برای کلین شیت دارد.

در خط دفاع همچنان مثلث چشمی- دانشگر- غلامی به میدان خواهند رفت تا سیاوش یزدانی همچنان روی نیمکت حضور داشته باشد. مدافعان استقلال که با وجود تاثیرگذاری اما در برخی از دقایق بازی های قبل از نظر بدنی کم آوردند امروز آزمون دشواری پیش رو خواهند داشت.

وریا غفوری به عنوان کاپیتان و رهبر این روزهای استقلال در پست بک راست به میدان خواهد رفت تا همه نگاه ها به او و توانایی هایش برای عبور تیم از شرایط بحرانی فعلی دوخته شود. در بک چپ هروه میلیچ مدافع کروات آبی ها همچنان از جایگاه مستحکمی برخوردار است.

در میانه میدان علی کریمی و مسعود ریگی دو یار ثابت آبی ها خواهند بود، بازیکنانی که به هماهنگی و شناخت کاملی رسیدند و نمایش خوب آنها هر روز کامل تر از روزهای قبل شده است. اما با مصدومیت فرشید اسماعیلی و دوری او از میادین، آرش رضاوند نهایت استفاده را از این فرصت طلایی برد و با گلزنی مقابل شاهین و تاثیرگذاری بالا نشان داد می تواند مهره ای کلیدی در قلب حرکتی استقلال باشد.

زوج ویرانگر استقلال این بار هم در کنار یکدیگر ساختار تهاجمی را تشکیل خواهند داد. دیاباته و قائدی که روی هم بیشتر از برخی تیم های حاضر در لیگ برتر گلزنی کردند امروز هم انگیزه های فراوانی برای افزایش آمار گلزنی و درخشش در ترکیب خط حمله استقلال را دارند تا روزهای خوب این تیم بدون مربی با درخشش آنها سپری شود.

با این تفاسیر ترکیب احتمالی استقلال در چیدمان 2-5-3 برای بازی امروز با ماشین سازی  به این ترتیب خواهد بود؛

"سیدحسین حسینی؛ محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروه میلیچ؛ علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند؛ شیخ دیاباته، مهدی قائدی".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied