شمانیوز
شما نیوز

سپاهان پیش به سوی هت تریک قهرمانی

بعد از سال ها یک بار دیگر سپاهانی ها در نصف جهان میزبان حریف بوشهری خود خواهند بود، رقیبی که آخرین تقابل با آنها خاطره خوش هت تریک در قهرمانی لیگ را برای زردها به جا گذاشت.

 سپاهان پیش به سوی هت تریک قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  امیر قلعه نویی و شاگردانش امروز در حالی دور برگشت لیگ نوزدهم را مقابل تیم انتهای جدولی شاهین استارت می زنند که آخرین تقابل این دو تیم در نصف جهان با اتفاقات به یادماندنی زیادی همراه بود.

هفتم اردیبهشت ماه 91 در هفته سی و دوم لیگ یازدهم بوشهری ها در ورزشگاه فولادشهر نبرد سرنوشت سازی مقابل سپاهان داشتند. از یک سو برنده شدن در این بازی می توانست سپاهان کرانچار را در مسیر سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر قرار دهد و از سوی دیگر باخت برای بوشهری ها آنها را در مسیر سقوط قرار می داد.

آن روز نزدیک به ده هزار تماشاگر حاضر در فولادشهر شاهد نبردی پراسترس بودند جایی که تیم محبوب شان به واسطه نمایش دیدنی گلر بوشهری ها تا دقیقه 90 از گلزنی ناکام ماند اما در این دقیقه با مصدومیت وحید طالب لو و خروج او از زمین با برانکارد عملا ورق برگشت تا وقت های تلف شده(10 دقیقه) به داد میزبان و مربی کروات برسد.

38

مقاومت بوشهری ها در مقابل حملات بی وقفه سپاهانی ها در نهایت روی اشتباه مرگبار مدافع شاهین شکسته شد تا کاپیتان محرم بار دیگر عصای دست زردهای اصفهانی شود و با پاس گل سه امتیازی به ارزش یک جام نوید سومین قهرمانی متوالی برای طرفداران این باشگاه را بدهد.این گل سپاهان را مهدی کریمیان هافبک بوشهری به ثمررساند تا این تیم در مسیر قهرمانی قرار داد و شاهین را روی لبه پرتگاه سقوط برود.

حالا با گذشت بیش از هفت سال یک بار دیگر دو تیم در اصفهان در شرایط کاملا متفاوت مقابل هم قرار می گیرند، جایی که باز هم پای یک مربی داخلی به نام قلعه نویی و یک مربی کروات به نام میشو در میان است تا جنگ تفکرات تاکتیکی این دو نفر جذابیت های زیادی در مسیر قهرمانی و بقا داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied