شمانیوز
شما نیوز

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه میشود

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال این کشور و سرمربی فعلی رئال مادرید در آینده سرمربی فرانسه خواهد شد.

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه میشود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید هم‌تیمی سابقش در ترکیب خروس‌ها، زین‌الدین زیدان که این روزها سکان هدایت رئال مادرید را به دست دارد، دیر یا زود به تیم ملی فرانسه بازگشته و این بار به عنوان سرمربی با این تیم کار خواهد کرد.

زیدان این روزها دومین دوره مربی‌گری خود در مادرید را سپری می‌کند. زیدان بعد از یک دوره استثنایی در رئال و فتح سه دوره پیاپی چمپیونزلیگ، در ماه مه 2018 رئال را ترک کرد ولی در ماه مارس سال جاری بار دیگر بازگشت و به عنوان سرمربی رئال مادرید منصوب شد. این در حالی است که از مدتها پیش از زیدان که به همراه دشان در جام جهانی 1998 فاتح جام جهانی شده به عنوان جانشین بعدی دشان نام برده می‌شود.

18

دشان که با تیم فرانسه در سال 2018 قهرمان دنیا شده و در جام جهانی 2022 هم هدایت این تیم را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به دست خواهد داشت می‌گوید زیدان گزینه خوبی برای هدایت فرانسه در آینده خواهد بود و دیر یا زود به این سمت منصوب خواهد شد.

دشان در مصاحبه با لوموند گفت:" مربی بعدی فرانسه می‌تواند زیدان باشد. بالاخره روزی می‌رسد که زیدان به تیم ملی بیاید و سرمربی شود".

17

دشان که قراردادش را تا سال 2022 با خروسها تمدید کرده در ادامه گفت:" یک مربی دیگر به سن و سال کاری ندارد و تنها چیزی که مشخص می‌کند که تا چه زمانی در یک تیم کار خواهد کرد نتایجی است که بدست می‌آورد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied