شمانیوز
شما نیوز

ستاره رئال مادرید در راه لیگ برتر انگلیس؟

در حالی که گفته می‌شد آرسنال تمایل زیادی برای جذب ایسکو، ستاره رئال مادرید دارد به گزارش سان، چلسی برای جذب او در ماه ژانویه پیشنهادی 44 میلیون پوندی آماده کرده است.

ستاره رئال مادرید در راه لیگ برتر انگلیس؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛  روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه چلسی آماده است تا در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه برای جذب ایسکو، ستاره برزیلی رئال مادرید پیشنهادی 44 میلیون پوندی ارائه کند. این در حالی است که پیش از این از آرسنال به عنوان تیمی که به شدت خواهان به خدمت گرفتن ایسکو است نام برده می‌شد.

ایسکوی 27ساله از مدتی پیش با شایعاتی درباره خروجش از رئال مادرید مواجه بوده است. او از زمان روی کار آمدن دوباره زیدان در رئال به ندرت در ترکیب فیکس این تیم به خدمت گرفته شده است.

35

بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد چلسی زودتر از آرسنال دست به کار شده. سان می‌گوید باشگاه آبی لندن دوشنبه هفته گذشته پیشنهاد خود را برای رئال مادرید ارسال کرده و حالا منتظر است تا دریابد آیا رئال با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا نه. چلسی که به تازگی از محرومیت حضور در نقل و انتقالات به مدت دو فصل رهایی یافته قصد دارد در ماه ژانویه از این فرصت برای تقویت تیم خود استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied