شمانیوز
شما نیوز

مدعی جدید برای آقای گلی لیگ برتر پیدا شد

عیسی آل کثیر در دو فصل گذشته و در لیگ های هفدهم و هجدهم در هر فصل هشت به گل به ثمر رساند اما در این فصل و در حالی که بازی ها به نیم فصل رسیده 8 با دروازه حریفان را باز کرده است.

مدعی جدید برای آقای گلی لیگ برتر پیدا شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ او سال گذشته در پیکان و فصل قبل از آن در نفت تهران این تعداد گل را زده بود اما در این فصل عملکردش از نظر آمار دو برابر بهتر از سال های قبل است. بازی های آل کثیر باعث شده که در نقل و انتقالات زمستانی تیم های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این مهاجم باشند.

*او اولین گلش در این فصل را در هفته چهارم رقابت ها و برابر ذوب آهن به ثمر رساند. در دقیقه 22 توپی که در هجده قدم به او رسید را با یک شوت زمینی وارد دروازه کرد.

* هفته پنجم: دقیقه 10 سانتر به درون هجده قدم  و اشتباه دروازه بان گل گهر در خروج  باعث تا  آل کثیر با ضربه سر توپ را از بالای سر دروازه بان تبدیل به گل کند.

*هفته هشتم: در بازی برابر تراکتور و در دقیقه 20 ارسال ضربه ایستگاهی تند و تیز به درون محوطه جریمه  با ضربه سر آل کثیر که به زیر طاق دروازه رفت.

39

*هفته دوازدهم: دقیقه 28 ضربه ایستگاهی آل کثیر بعد از برخورد به مدافع شهرخودرو به درون دروازه رحمتی رفت.

*هفته سیزدهم: در بازی برابر پیکان و در دقیقه 30 ضربه پنالتی را خلاف جهت شیخ ویسی را تبدیل به گل اول خودش کرد. در دقیقه 69 او گل دوم را به ثمر رساند. در ارسال یک توپ عمقی او از بین مدافعان پیکان فرار کرد و با شیخ ویسی تک به تک شد، توپ را از روی سر دروازه بان رد کرده و دروازه خالی را باز کرد.

*هفته چهاردهم: در دقیقه 44 بازی برابر شاهین بوشهر از روی ضربه پنالتی گل زد.

*هفته شانزدهم: در دقیقه 58 بازی برابر فولاد توپ به شهاب گردان رسید.  آل کثیر روی دروازه بان فولاد پرس کرد و ضربه گردان بعد از برخورد به او تبدیل به گل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied