شمانیوز
شما نیوز

بند آزاد سازی دردسرساز؛

مهدی ترابی، نیم فصل از پرسپولیس جدا میشود؟

مهدی ترابی ستاره این فصل تیم فوتبال پرسپولیس از مسائل مالی باشگاه ناراضی است و احتمال دارد با توجه به بند آزادسازی، از این تیم جدا شود.

مهدی ترابی، نیم فصل از پرسپولیس جدا میشود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس امسال مثل چند تیم دیگر از جمله استقلال، با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند. سرخ ها پس از این که از پرداخت حقوق برانکو ناتوان مانده و او را از دست دادند، حالا در تامین اعتبار برای پرداخت حقوق کالدرون نیز ناکام هستند و علاوه بر این ها، با نزدیکی به فصل نقل و انتقالات، شایعه جدایی چند بازیکن هم به گوش می‌رسد.

این فصل ستاره بی چون و چرای پرسپولیسی ها، مهدی ترابی بوده است. بازیکنی که علاوه بر 7 گل، چهار پاس گل هم داده و بدون تردید کالدرون جایگاه کنونی تیمش را مدیون این بازیکن است. اما پرسپولیس حتی حقوق ستاره هایش را نیز پرداخت نکرده و همین موضوع به معضل جدیدی برای انصاری فرد تبدیل شده و شاید تبعات بیشتری را هم در پی داشته باشد.

40

بنابراین علاوه بر بازیکنانی که به خاطر نیمکت نشینی نسبت به جدایی بی میل نیستند، مهدی ترابی هم باتوجه به وضعیت مالی باشگاه، پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد. البته طبیعی است که او فعلا در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد اما ممکن است پیشنهادات خارجی ترابی را وسوسه کند.

نکته مهم درباره ترابی این است که او بند آزادسازی در قرارداد خود دارد و باوجود یک سال و نیم تا پایان قرارداد، می‌تواند به راحتی جدا شود. باید دید در روزهای آینده مدیران پرسپولیس چه خواهند کرد و آیا می‌توانند مشکلات را حل کنند یا خیر؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied