شمانیوز
شما نیوز

گزارش حسابرسی سالانه کمیته ملی المپیک تصویب شد

گزارش حسابرسی سالیانه کمیته ملی المپیک به منظور ارائه در مجمع عمومی این کمیته مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

گزارش حسابرسی سالانه کمیته ملی المپیک تصویب شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پنجاه و دومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز شنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری در محل این کمیته برگزار شد.

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در این باره گفت: در نشست امروز در خصوص چهل و هفتمین مجمع عمومی سالیانه کمیته که تقریبا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر گردید. در همین زمینه گزارش حسابرسی سالانه کمیته جهت ارائه در مجمع عمومی در هیات اجرایی قرائت شد که مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از درخواست های واصله فدراسیون ها جهت مساعدت های لازم مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات حمایتی لازم اتخاذ گردید. با توجه به تغییرات بوجود آمده در اساسنامه و بهنگام سازی تشکیلات سازمانی کمیته و ساختار آن با کلیات تاپ چارت، پیشنهاداتی ارائه شده و به تصویب رسید.

سعیدی یادآور شد: بنا بر درخواست فدراسیون اسکی جهت اعزام کاروان کمی و کیفی ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۲۰ جوانان در لوزان سوئیس، مقرر شد تا حمایت های مادی لازم صورت پذیرد تا عزیزان بدون دغدغه راهی این دوره بازی ها شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied