شمانیوز
شما نیوز

کادر فنی امید تماشاگر بازی لیورپول + عکس

کادر فنی تیم امید شب گذشته دیدار پایانی جام باشگاه های جهان بین لیورپول و فلامینگو را از نزدیک تماشا کرد. مسابقه ای که با برتری یک بر صفر و قهرمانی شاگردان کلوپ پایان یافت.

کادر فنی امید تماشاگر بازی لیورپول + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  شهر دوحه میزبان این بازی بود و کادر فنی امید که در این شهر اردوی تدارکاتی برای این تیم برپا کرده است با حضور در استادیوم از نزدیک نظاره گر بازی لیورپول – فلامینگو بودند.

حمید استیلی در کنار امیر حسین پیروانی و رضا شاهرودی در شرایطی این بازی را از نزدیک تماشا کردند که در جریان این بازی صحبت هایی نیز پیرامون آماده سازی امید و هم چنین سبکی که قرار است این تیم در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو به نمایش بگذارند، داشتند. امیر حسین پیروانی که پیش تر به همراه بازیکنان امید در قالب تیم ملی جوانان به جام جهانی 2017 صعود کرده بود بر این باور است تیم امید با ارایه سبک بازی دفاع – ضد حمله می تواند شانس خود را برای صعود به بازی های المپیک بیشتر کند و قرار است تیم امید در بازی های پیش رو سبک کارلوس کی روش در تیم ملی را به نمایش بگذارد.

37

در حالی که عوام امید زیادی به تیم امید برای صعود به المپیک 2020 توکیو ندارند کادر فنی برای خلق این اتفاق بزرگ بسیار امیدوار است و می کوشد در فرصت باقی مانده با آماده سازی تیم به نبرد تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied