شمانیوز
شما نیوز

گزارش تصویری اولین روز آنچلوتی در باشگاه اورتون+ عکس

کارلو آنچلوتی روز شنبه صبح رسما به عنوان سرمربی جدید اورتون منصوب شد و چند ساعت بعد در گودیسون پارک حاضر شد و بازی این تیم با آرسنال را تماشا کرد.

گزارش تصویری اولین روز آنچلوتی در باشگاه اورتون+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛  باشگاه اورتون با انتشار یک ویدیو، پشت صحنه اولین روز حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید این تیم در باشگاه آبی بندر لیورپول را به تصویر کشید. آنچلوتی که اخیرا از باشگاه ناپولی اخراج شده بود روز شنبه صبح در حالی به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد که این تیم هم اخیرا سرمربی سابقش مارکو سیلوا را اخراج کرده بود. آنچلوتی چند ساعت بعد از رسیدن به شهر لیورپول در گودیسون پارک حاضر شد و دیدار اورتون- آرسنال را از نزدیک تماشا کرد.

4

آنچلوتی که با اورتون قرارداد چهار سال و نیمه امضا کرده در همان روزی از پله‌های هواپیما پایین آمد و قدم به شهر بندری لیورپول گذاشت که آبی‌پوشان شهر قرار بود در خانه به مصاف آرسنال بروند. جت اختصاصی آنچلوتی روی باند فرودگاه لیورپول به زمین نشست و کارلتو باروحیه بالا از پله‌های هواپیما پایین آمد. او به فاصله چند ساعت بعد قرارداد خود را امضا کرد.

او سپس به گودیسون پارک منتقل شد و درحالیکه از اتوموبیل پیاده شده و به سمت ورزشگاه حرکت می‌کرد با تشویق پرشور هواداران اورتون روبرو شد

5

اعضای کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه به کارلتو خوش‌آمد گفته و به گرمی از او استقبال کردند. آنچلوتی در ورود به ورزشگاه با خوشامدگویی صمیمانه بین کن‌رایت رئیس باشگاه مواجه شده و سپس با فرهاد مشیری مالک اورتون گفتگو کرد. آنچلوتی همچنین با میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال که به همراه تیمش به گودیسون پارک آمده روبرو شده و با او خوش و بش کرد.

6

آنچلوتی سپس راهی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک شد تا به تماشای بازی اورتون بنشیند و البته تا نشستن بر روی صندلی خود تعداد زیادی سلفی با هواداران اورتون گرفت. آنچلوتی مشخصا از فضای ورزشگاه تحت تاثیر قرار گرفته بود و زمانی که بازیکنان اورتون از تونل خارج شده و وارد زمین شدند از روی تصاویر می‌شد شگفتی او را از جو فوق‌العاده ورزشگاه تشخیص داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied