شمانیوز
شما نیوز

تلاش پیکان برای حفظ آقای گل

نمایش تهاجمی پیکان در نیم فصل اول یکی از اتفاقات ویژه‌ای بوده که باعث شده آنها در جمع برترین گلزنان این فصل حضور یابند.

تلاش پیکان برای حفظ آقای گل

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان فرکی مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر را با دو بازی کمتر نسبت به رقبای لیگ برتری با کسب 13 امتیاز و ایستادن در رتبه سیزدهم از 14 مسابقه به پایان برده اند.

شاگردان حسین فرکی در حالی رتبه چندان مناسبی در جدول رده بندی در اختیار ندارند که عملکرد مهاجمان این تیم بسیار چشمگیر و درخشان بوده است. پیکان بعد از استقلال و سپاهان اصفهان با 20 گل زده رتبه سوم برترین خط حمله لیگ نوزدهم را تا به امروز در اختیار دارد.

در مقابل عملکرد خط حمله و میانگین گل زده‌های بازیکنان پیکان، گل‌های خورده این تیم عدد 23 را نشان می‌دهد و همین باعث شده تا نمایش بازیکنان این تیم باتوجه به ایستادن در رتبه‌های نزدیک به قعر جدول رده بندی تاثیری برای صعود به پله‌های بالاتر نداشته باشد.

مهاجمان تیم پیکان اگرچه نتوانسته‌اند تیم تهرانی را در بین تیم‌های بالای جدولی نگه دارند اما با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه تیم‌های داخلی و خارجی قرار گرفته‌اند که همین موضوع سبب شده تا واکنش سرمربی و اعضای هیات مدیره باشگاه را به دنبال داشته باشد.

سعید واسعی، شهریار مغانلو و فراز امامعلی و البته جلال الدین علی محمدی عناصر تهاجمی تیم پیکان هستند که این فصل روی اکثر گل‌ها تاثیر گذار بوده‌اند و بیشتر از سایر بازیکنان این تیم همانند تمامی فصل‌های نقل و انتقالاتی از باشگاه پیکان در لیست‌ خریدهای احتمالی سایر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.

شهریار مغانلو در این فصل در شرایطی به جمع پیکان بازگشته که در فصل گذشته در لیگ آزادگان و تیم ملوان موفق شد عنوان آقای گلی لیگ و برترین مهاجم را به خود اختصاص دهد. او اکنون در شرایطی برخی تیم‌های بزرگ را خواهان خود می‌بیند که در این فصل چهره ویژه تیمش محسوب می‌شود و با هفت گل زده در جمع مدعیان کفش آقای گلی حضور دارد. مغانلو دو پنالتی نیز برای تیمش گرفته و البته دو پنالتی نیز از دست داده است که یکی از آنها مقابل سیدحسین حسینی در جدال با استقلال بود.

دیگر ستاره پیکان نیز سعید واسعی با شماره 10 این تیم است. بازیکنی که تا به اینجا بیشترین تاثیر را روی گل‌های ثبت شده داشته است. واسعی 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 4 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده و یک پنالتی نیز گرفته است تا روی هشت گل تیمش تاثیرگذار باشد.

در نهایت نیز فراز امامعلی دیگر مهاجم پیکان که بعد از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت در ابتدای فصل، در بازگشت به ترکیب خیلی زود در مدار گلزنی قرار گرفته و تا به اینجا با 5 گل زده و یک پاس گل در تیمش ایفای نقش کند.

جلال الدین علی محمدی نیز بعد از جدایی از سپاهان نمایش درخشانی در پیکان از خود به جا گذاشته است و یکی از عناصر تاثیرگذار تیم فرکی برای دستیابی به گل محسوب می‌شود. این بازیکن نیز با گرفتن یک پنالتی و ارسال دو پاس گل عملکرد خوبی را در نیم فصل اول به ثبت رسانده است.

محمد ستاری مدافع چپ پیکانی‌ها با دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی برای تیمش دیگر بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی برای حسین فرکی است و مهران موسوی و حجت حق وردی نیز به عنوان مدافعان میانی این تیم، هر کدام دو گل به ثمر رسانده‌اند. ابراهیم صالحی، ماهان رحمانی و علی حمودی نیز در جدول این تیم با یک پاس گل قرار دارند و حسین پورامینی نیز با تک گل ارزشمند خود برابر استقلال دیگر بازیکن در بخش تهاجمی فیروزه‌ای پوشان است.

با این اوصاف اما عملکرد خیره کننده سه عنصر تهاجمی این تیم پررنگ‌تر از دیگر بازیکنان بوده است؛ شهریار مغانلو، فراز امامعلی و سعید واسعی که البته در مدار نقل و انتقالات زمستانی قرار دارند و باشگاه تا این لحظه پاسخی به درخواست‌ها نداده است و بعید است که در شرایط فعلی قصد فروش آنها را داشته باشد. طبق نظر حسین فرکی باشگاه پیکان علاوه بر اینکه تمایلی به عدم صدور رضایتنامه این بازیکنان دارد، در تلاش است تا برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نیز وارد مذاکره شود و پیش از فرا رسیدن اردیبهشت‌ماه این بازیکنان برای فصل آینده حضورشان مسجل شود.

با اولویت کادرفنی و هیات مدیره باشگاه پیکان در پنجره نقل و انتقالاتی جاری بعید به نظر می‌رسد این بازیکنان از پیکان جدا شوند مگر اینکه پیشنهاد بزرگی برای صدور اجازه خروج آنها به باشگاه پیکان برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied