شمانیوز
شما نیوز

بازگشت زلاتان به میلان عملی می شود؟

پیولی سرمربی میلان بعد از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل آتالانتا می‌گوید اضافه شدن زلاتان ابراهیموویچ به تیمش می‌تواند شخصیت تیمی میلان را ارتقا دهد و به نفع روسونری باشد.

بازگشت زلاتان به میلان عملی می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ شکست تحقیرآمیز 5-0 میلان مقابل آتالانتا در آخرین بازی سال 2019 برای میلانی‌ها باعث شده عده زیادی از هواداران این تیم خواهان پیوستن هر چه سریعتر زلاتان ابراهیموویچ به این تیم باشند. پیولی، سرمربی میلان هم بعد از شکست تحقیرآمیز دیروز که بدترین شکست میلان در سری آ در 21سال اخیر بود، اضافه شدن زلاتان به تیمش را مثبت دانست و گفت ورود زلاتان عزم و اراده و شخصیت تیمی میلان را افزایش خواهد داد.

ابراهیموویچ که سابقه بازی در میلان را دارد از مدتها پیش با شایعات زیادی درباره بازگشتش به این تیم مواجه بوده. پیولی ضمن ابراز تمایل به در اختیار داشتن ایبرا گفت که قرارداد با او و قطعی شدن حضور یا عدم حضور اسطوره سوئدی مساله‌ای مربوط به مدیریت باشگاه است.

15

استفانو پیولی در گفتگو با DAZN درباره زلاتان و پیوستنش به میلان گفت:" این سوال را باید از مالکین باشگاه پرسید. الان حدود یک ماه است که درباره زلاتان صحبتهای زیادی منتشر شده. من قبلا هم گفته‌ام که زلاتان یک قهرمان است و اگر به ما ملحق شود عزم و اراده و شخصیت تیمی میلان را بالا خواهد برد. او هیمنطور شدت و حدت بازی و تمرکز ما را چه در بازی‌ها و چه در تمرینها ارتقا خواهد داد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied