شمانیوز
شما نیوز

انتقاد شدید نویل از ایجنت پوگبا

گری نویل به خاطر صحبتهای اخیر مینو رایولا، ایجنت پل پوگبا، از او به شدت انتقاد کرده و گفت به هیچ وجه حتی یک کلمه از حرفهای رایولا را باور نمی‌کند.

انتقاد شدید نویل از ایجنت پوگبا

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ بعد از آنکه مینو رایولا، ایجنت جنجالی پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدعی شد پوگبا خواهان باقی ماندن در یونایتد و فتح جام با این تیم است، گری نویل، اسطوره شیاطین سرخ از او به شدت انتقاد کرده و گفت حتی یک کلمه از حرفهای رایولا را باور نمی‌کند.

پل پوگبا در بازی دیشب یونایتد مقابل واتفورد که با شکست 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید بعد از سه ماه دوری از میادین برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. پوگبا که از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از ترکیب یونایتد خارج شده بود دیشب به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

20

نویل در گفتگو با شبکه اسکای درباره پل پوگبا و آینده‌اش در یونایتد گفت:" خیلی خوب است. بازگشت پوگبا برای یونایتد خبر خوبی است. من امیدوارم او دو یا سه سال دیگر در باشگاه بماند. من واقعا از ماندن او در باشگاه خوشحال می‌شوم چون پوگبای آماده و باانگیزه برای منچستریونایتد یک دارایی بسیار باارزش است. ولی من حتی یک کلمه از حرفهای ایجنت او را باور نمی‌کنم. بله، حتی یک کلمه از حرفهایی که از دهان او بیرون می‌آید را باور نمی‌کنم".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied