شمانیوز
شما نیوز

انتقاد شدید لیورپول از فیفا+ جزئیات

باشگاه لیورپول از اقدام مامورین فیفا که بعد از قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان، مانع از جش گرفتن بازیکنان تیم با هواداران‌شان در استادیوم شدند انتقاد کرده و آن را اقدامی مسخره توصیف کرد.

انتقاد شدید لیورپول از فیفا+ جزئیات

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه لیورپول از اقدام مامورین فیفا در ورزشگاه خلیفه در شهر دوحه قطر که بعد از قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان مانع از آن شدند که بازیکنان این تیم به سمت هواداران خود در استادیوم رفته و در کنار آنها جشن بگیرند، به  شدت انتقاد کرده و آن را به عنوان اقدامی مسخره توصیف کرده است.

23

بعد از پیروزی لیورپول بر فلامینگو در استادیوم خلیفه در شهر دوحه، و بعد از اهدای جام قهرمانی به بازیکنان لیورپول آنها مدتی درون زمین چمن مشغول جشن و شادی بودند. سپس یورگن کلوپ بازیکنان خود را جمع کرده و آنها را به سمت گوشه ورزشگاه جایی که برای 1500 هوادار لیورپولی حاضر در ورزشگاه اختصاص داده شده بود برد تا در کنار آنها شادی کنند.

24

 

ولی زمانی که کلوپ سعی کرد از خط دروازه عبور کرده و وارد  پیست دو و میدانی شود تا به هواداران این تیم نزدیک‌تر باشد، مامورین فیفا که در محل حاضر بودند راه را بسته و لیورپولی‌ها را به سمت زمین چمن هدایت کردند. حالا باشگاه لیورپول با انتقاد تند از این رفتار نشان داد که از این بابت عصبانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied