شمانیوز
شما نیوز

کلینزمن هرتا برلین را از نومیسازد

بیلد می‌گوید یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتا برلین قصد دارد در ماه ژانویه تغییراتی در ترکیب تیم خود داده و چند بازیکن از جمله چند بازیکن بزرگ تیم را کنار بگذارد.

کلینزمن هرتا برلین را از نومیسازد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه؛ روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتابرلین قصد دارد در ماه ژانویه تغییراتی مهم در ترکیب این تیم داده و چند بازیکن بزرگ هرتا را کنار بگذارد. بر اساس این گزارش حتی ممکن است تا ده بازیکن در ماه ژانویه باشگاه را ترک کنند. بازیکنان بزرگ و محبوب هرتا مثل سالمون کالو و اوندری دودا هم ممکن است عضو این گروه باشند. دودا که ملی‌پوش اسلواکی است در دو دیدار اخیر هرتا با هدایت کلینزمن نیمکت‌نشین بوده و حتی در صحبتهای خود به صورت تلویحی از تمایلش برای ترک این تیم خبر داده بود.

29

کلینزمن هم اخیرا در پادکست رسمی باشگاه هرتا گفت:" تیم دارد تست می‌شود". کلینزمن در حال حاضر رویهم‌رفته 34 بازیکن در اختیار دارد. البته کلینزمن تا کنون از اسم بردن از برخی بازیکنان هرتا و صحبت درباره خروج‌شان از باشگاه خودداری کرده ولی بیلد می‌گوید او در نیمه دوم ماه ژانویه دست به خانه تکانی وسیعی در این تیم خواهد زد.

این حرکت کلینزمن می‌تواند رابطه او را با هواداران هرتا دچار آسیب کند ولی او حامیانی هم دارد. فلیکس ماگات از کسانی است که اخیرا به حمایت از کلینزمن برخاسته‌اند. ماگات درباره او به بیلد گفت:" با حضور کلینزمن و شخصیت خاص او، شکوه و جذابیت به پایتخت آلمان برگشته. من به او اعتماد دارم و می‌دانم که امسال هرتا را به اروپا خواهد برد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied