شمانیوز
شما نیوز

واکنش انصاری‌فرد به دربی جام حذفی

مدیرعامل پرسپولیس در پایان دیدار با شهرداری ماهشهر در برخورد با سوالی درباره برخورد احتمالی با استقلال مدعی شد برای آنها نام حریفان در مسیر جام حذفی فرقی نخواهد داشت.

واکنش انصاری‌فرد به دربی جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ انصاری فرد در پایان دیدار مقابل شهرداری ماهشهر که با پیروزی و صعود پرسپولیس همراه شد، درباره نمایش تیمش گفت: همه چیز خوب بود مثل همیشه و روی نوار پیروزی هستیم و بچه ها زحمت می کشند. واقعا بچه ها تلاش می کنند و اینکه هواداران خوشحال هستند باعث خوشحالی ما نیز می‌شود.

وی درباره اینکه آیا قرعه تقابل احتمالی با استقلال برای آنها در مرحله بعد خوب خواهد بود گفت: برای ما فرقی ندارد و هر تیمی باشد به تلاش خودمان ادامه خواهیم داد.

انصاری فرد درباره اعتراض حریف به تصمیمات داوری و خصوصا صحنه مشکوک به پنالتی گفت:داوری مشکلی نداشت و من فیلم را چند بار دیدم و هیچ برخوردی نداشت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اعزام نماینده برای جلسه با برانکو ایوانکوویچ و تعامل با سرمربی سابق این باشگاه گفت: خودمان فرستادیم و جلسه ای داشتند و یک سری حرف هایی که انجام شد را با واتس آپ در ارتباط بودیم و انشاالله به توافق لازم دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied