شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند تاپایان فصل در پرسپولیس می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه برای جذب نفرات جدید با چند باشگاه داخلی نامه نگاری کرده است، گفت: امیدوارم بتوانیم با برانکو قراردادی را امضا کنیم.

بیرانوند تاپایان فصل در پرسپولیس می‌ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از مهر؛  محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز سه شنبه جلسه ای را با حضور گابریل کالدرون سرمربی تیم و بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ بازیکنان خارجی پرسپولیس برگزار کرد.

انصاریفرد در پایان این جلسات در جمع خبرنگاران حاضر شد و از دغدغه ها و مشکلات مالی باشگاه صحبت کرد.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: باید یکسری پرداختی را به بازیکنان و کادر فنی انجام بدهیم. ابتدا باید قسط اول و دوم قرارداد کالدرون را پرداخت کنیم. همچنین باید قرارداد رادوشوویچ و بشار رسن را بدهیم. تا شروع نیم فصل دوم باید ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کنیم. باید بدهی های سابق را هم بدهیم تا قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم. با یک چالش بزرگ مالی مواجه هستیم. نمی خواهیم دل هواداران را خالی کنیم ولی با این چالش ها مواجه هستیم و باید آنرا رفع کنیم.

30

انصاریفرد ادامه داد: با دریافتی از اسپانسر توانسته ایم ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان را بدهیم و بخشی از بدهی ها را پرداخت کنیم تا مجوز حرفه ای را بگیریم. بدهی خیلی افراد و هتل ها را دادیم که به بن بست نخوریم. اردوی قطر را هم در پیش داریم که باید کارش را انجام بدهیم. اینطور نیست که نخواهیم کاری انجام بدهیم. تمام ارکان باشگاه شبانه روز کار می کنند. ان شاءالله این فاصله یک ماهه را که رد کنیم از کارگزار جدید رونمایی می کنیم که خیلی از مشکلات حل می شود.

وی درباره گلایه های کالدرون از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: از کالدرون تشکر می کنم که این وضعیت را تحمل کرد. ایشان قبل از من سه چهار ماه کار کرده و یک ریال هم نگرفته بود ولی توانستیم ۱۸۵ هزار دلار به او بدهیم. بازیکنان هم یک ریال نگرفته بودند که ۳۰ درصد قراردادشان را دادیم. از بازیکنان و کادر فنی ممنون هستم که صبر کردند و با باشگاه راه می آیند. بحث برانکو و بودیمیر هم هست. ان شاءالله صبوری آنها را جبران کنیم تا دچار چالش نشویم. امیدوارم آرامش باشگاه همینطور باقی بماند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود بخش هایی از صحبت های شب گذشته کالدرون بدون هماهنگی با باشگاه بوده و تعجب شما را در پی داشته است، تصریح کرد: کالدرون پیش از این یکسری صحبت ها را با من انجام داده بود. قرار شد بعد از بازی با نساجی هم نشستی داشته باشیم تا نحوه پرداخت قراردادش را مشخص کنیم. به نظرم مشکلی نیست و می توانیم قسط اول را پرداخت کنیم. درباره قسط دوم هم باید بررسی کنیم و ببینیم در چه تاریخ هایی می توانیم پرداخت واقعی داشته باشیم.

انصاریفرد درباره اینکه کالدرون گفته بود ۱۰۰ هزار دلار از قراردادش پرداخت نشده و قرار بوده در قالب پاداش این مبلغ را به او بدهند، گفت: در جریان این موضوع نیستم و آن موقع در باشگاه  نبودم. حتما صحبتی بوده که کالدرون صادقانه آنرا انجام داده است.

وی در خصوص اینکه کالدرون اعلام کرده حتی بلیت پرواز به آرژانتین را از جیب خودش داده است، گفت: چون مقصد دور است گفتیم خودمان بلیت را می گیریم. امروز این بلیت را اوکی کردیم و هشتم ژانویه هم بلیت برگشت را برای او می گیریم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت هایش در خصوص جذب مهاجم جدید خارجی، اظهار کرد: با یک بازیکن برای سفر به ایران و مذاکره نهایی توافق کردیم و یک روز بعد از کریسمس این بازیکن به ایران می آید.

خبرنگاری از انصاریفرد پرسید آیا نگران نیستید ماجرای آندره استراماچونی سرمربی استقلال برای کالدرون پیش بیاید؟ که انصاریفرد در پاسخ گفت: امروز جلسه خوبی با کالدرون داشتیم. درباره اردوی قطر، بازیکنان و سایر مسائل به تفاهماتی رسیدیم. محل برگزاری اردو، هتل و بازی های تدارکاتی را هم با یکدیگر چک کردیم. مشکلی نداریم و باید پرداختی را داشته باشیم. یکسری بازیکنان مطالباتی از سال گذشته دارند که بعد از رفع مشکلات فعلی، آنها را هم می پردازیم.

وی همچنین درباره حمایت دولت و وزارت ورزش از استقلال در ماجرای استراماچونی، تصریح کرد: ما از دولت و وزارت ورزش انتظاری نداریم. ما خودمان قبول مسئولیت کردیم. می شود در یکسری وزارت ورزش یا افراد صاحب نفوذ دخالت و سفارش ما را کنند ولی از دولت پول نمی گیریم. مشکل ما فقط همین یک ماه است و اگر بتوانیم این فاصله را پر کنیم مشکلی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین روند مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای رسیدن به یک تفاهم، گفت: با برانکو در حال مذاکره هستیم. به توافقات نسبتا خوبی تا الان رسیده ایم و ان شاءالله امشب بتوانیم با او یک قراردادی امضا کنیم.

«آیا صحت دارد که باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات برانکو توافقاتی داشته است؟» انصاریفرد در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: خیر هیچ توافقی با فدراسیون فوتبال برای برانکو نداشتیم. ارتباطی با فدراسیون نداریم و هیچ مسئله ای بین ما نیست.

وی همچنین در خصوص قهر علیرضا بیرانوند تاکید کرد: با بیرانوند صحبت کردیم. از او و کالدرون تشکر می کنم که نگذاشتند این ماجرا حاشیه ساز شود. بیرانوند قبول کرد تا آخر فصل باشد. او بازی جمعه استراحت می کند و از روزی که تمرینات شروع می شود - در نیم فصل دوم- با عزم راسخ بیاید. کالدرون هم گفته است که بیرانوند دروازه بان اول ما است و ان شاءالله تیم را با همین آرامش به سمت قهرمانی ببریم.

انصاریفرد در مورد اسامی بازیکنان داخلی مطرح شده برای حضور در پرسپولیس یادآور شد:  به یکسری از باشگاه ها نامه زدیم تا یکی دو بازیکن داخلی بگیریم و انتظارات کالدرون را برآورده کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در واکنش به لیست مازاد این تیم گفت: بعد از بازی با نساجی با کالدرون جلسه خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied