شمانیوز
شما نیوز

دی لیخت برای بارسا بازی خواهد کرد

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا مدعی شد که دوست صمیمی اش ماتایس دی لیخت در آینده نزدیک برای بارسلونا بازی خواهد کرد.

دی لیخت برای بارسا بازی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  فرانکی دی یونگ پس از درخشش فصل گذشته در ترکیب آژاکس، تیم های زیادی را در تابستان خواهان خود می دید اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست این ستاره هلندی را جذب کند و به نوعی در رقابت با تیم های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن برای جذب این جوان هلندی پیروز شود.
دی یونگ این روزها در لباس آبی اناری بارسلونا نیز درخشان ظاهر شده است و هر روز بیشتر از قبل توانایی های خود را به اثبات می رساند.
این ستاره جوان هلندی به یک بازیکن بی جانشین در ترکیب تیم ارنستو والورده تبدیل شده است.

40

 

دی یونگ در مصاحبه با نشریه دی تلگراف هلند و در ارزیابی خود از حضور در بارسا گفت:« انتظار نداشتم که جدایی از آژاکس انقدر بزرگ باشد. می دانم که فصل گذشته چه دستاورد بزرگی داشتیم. اینجا بازیکنان با کیفیت بیشتری نیز حضور دارند. من با بازیکنان بزرگتری نیز بازی کرده ام که بعضی از آنها توانایی های استثنایی دارند و لیونل مسی، لوییس سوارز و سرخیو بوسکتس از جمله آنها هستند.

علی رغم این که این بازیکنان نام های بسیار بزرگی هستند اما من هرگز به توانایی خودم برای بازی در کنار آنها شک نکرده ام. حالا 6 ماه است که در بارسلونا هستم و زمان بازی که داشتم عالی بوده است. من توانستم زیاد بازی کنم و از این بابت خوشحالم. هر دقیقه در زمین مانند یک جایزه است. هر روز از آن لذت می برم و احساس راحتی دارم. همه چیز در بارسلونا عالی است. تا به حال بد بازی نکردیم اما باید بهتر باشیم.»

41

پیوستن دی لیخت به یوونتوس با وجود پیشنهاد از بارسا:«  دی لیخت می تواند در آینده نزدیک به بارسلونا بیاید. رفتن به ایتالیا این واقعیت را عوض نمی کند که او می تواند در سال های آتی برای بارسا بازی کند. البته او تصمیم درستی گرفت و خیلی خوب در تورین کار می کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied