شمانیوز
شما نیوز

مینامینو خرید خوبی برای لیورپول است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است مینامینو در دراز مدت خرید خوبی برای تیمش خواهد بود.

مینامینو  خرید خوبی برای لیورپول است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  مینامینو که در ماه های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب سالزبورگ ارائه داده بود، مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد نیز قرار داشت، اما در نهایت این لیورپول بود که زودتر از دیگر رقبا موفق به خرید این ستاره آینده دار شد. حالا یورگن کلوپ به تمجید از این بازیکن جوان پرداخته و مدعی شد او به زودی به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

یورگن کلوپ گفت: "باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد، اما آنچه تا به حال از مینامینو دیده ام را مناسب با سبک بازی لیورپول می دانم. با توجه به مهارت تصمیم گیری او در فضاهای کوچک و توانایی های تکنیکی این بازیکن، معتقدم مینامینو با سبک لیورپول همخوانی دارد.

84

مینامینو سرعت بالایی داشته و در پرس متقابل می تواند توپ را از حریف باز پس گیرد. او در تیم سالزبورگ بازی کرده و فلسفه بازی این تیم نیز شبیه ماست. به نظر من مینامینو بازیکن باکیفیتی است، اما در ادامه باید دید که او چگونه می تواند خود را با سبک بازی لیورپول تطبیق بدهد و ما چگونه می توانیم مینامینو را وارد ترکیب خود کنیم. البته در دراز مدت شکی نیست که مینامینو به ما کمک خواهد کرد و این موضوع روشن است. من مشتاقم او را در تمرینات ببینم، اما برای اضافه شدن مینامینو به ترکیب به کمی زمان نیاز دارم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied