شمانیوز
شما نیوز

خوشحالیم که شرمنده به خانه نمی رویم

گل گهر سرانجام قبل از آغاز تعطیلات نیم فصل توانست به پیروزی برسد و با یک گل ماشین سازی را شکست داد.

خوشحالیم که شرمنده به خانه نمی رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  در دقیقه 50 بازی تیم های گل گهر و ماشین سازی که در سیرجان برگزار می شد ، داور به سود گل گهر اعلام ضربه پنالتی کرد و مهرداد عبدی هافبک این تیم با یک ضربه مطمئن گل سه امتیازی این بازی را به ثمر رساند. سیرجانی ها با حفاظت از این گل اولین پیروزی لیگ برتری شان را به دست آوردند. مهرداد عبدی که با گلش این برد به دست آمد درباره بازی گفت:"بازی خوبی بود. ما نیمه اول خوب شروع کردیم و در همان نیمه به گل رسیدیم اما به نظرم داور می توانست آفساید نگیرد."

عبدی افزود:" صحنه آهسته این گل را هم دیدم و معتقدم که داور خیلی سخت گیرانه این گل را مردود اعلام کرد. با این حال بازهم موقعیت روی دروازه حریف داشتیم."

در دقیقه 50 بازی اما یک ضربه پنالتی سرانجام اولین برد گل گهر در لیگ برتر را رقم زد:" مهرداد بایرامی یک پاس عالی به بهنام برزای داد و مدافع ماشین سازی روی بهنام مرتکب خطا شد. قسمت شد من پنالتی را بزنم."

17

او در ارتباط با ضربه پنالتی هم گفت:" من پنالتی زن اول تیم هستم اما این ضربه خیلی سختی بود چون با حامد لک هم‌تیمی بوده ام و از هم شناخت داشتیم. اما خداراشکر که ضربه ام تبدیل به گل شد."

عبدی همچنین گفت:" ماشین سازی خیلی تیم خوبی است و نتایجش در این هفته ها مشخص است. آن ها استقلال را در آزادی برده بودند اما از طرفی هم ما استرس نبردن داشتیم. اما خیلی خوشحال هستیم که بالاخره بردیم و تعطیلات که به خانه می رویم شرمنده نیستیم."

او درباره احتمال ماندن گل گهر در لیگ برتر هم گفت:" من حتی روزهایی که نتیجه نمی گرفتیم هم می گفتم تیم می ماند. ما یک مقدار نقطه ضعف داریم که اگر حل شود می توانیم یقه همه تیم ها را بگیریم. بازیکنانی که تجربه کمی در ابتدای فصل داشتند حالا تجربه لازم را به دست آورده اند."

هافبک گل گهر با اشاره به وضعیت خودش در این فصل هم گفت:" برای من فصل خوب شروع نشد و در همان اولین بازی مصدوم شدم. 5 بازی را نبودم و بعد هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم. با آمدن آقای جلالی شرایط بهتر شد و برای تیم بازی کردم. در مجموع امسال برای من بد نبود اما آنطور هم دلم می خواست نبوده است. انگیزه زیادی دارم تا در نیم فصل دوم نمایش خیلی بهتری داشته باشم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied