شمانیوز
شما نیوز

مجیدی بهترین گزینه برای استقلال است

سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آندره‌آ استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از این تیم بوده است و دیگر به ایران باز نمی‌گردد.

مجیدی بهترین گزینه برای استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط حال حاضر استقلال و پیچیدگی‌هایی که در ماجرای این تیم با آندره‌آ استراماچونی به وجود آمده است، گفت: ماجرای به وجود آمده اول از همه سوءمدیریت در باشگاه استقلال را نشان می‌دهد که مشخص نیست به چه صورت با این مربی قرارداد بسته‌اند. مسائلی که در مورد قرارداد او مطرح شد، نشان می‌دهد این قرارداد درست و آگاهانه امضا نشده است.

وی افزود: چطور است که از سفیر تا وزارت امور خارجه همه دست به دست هم دادند تا پول استراماچونی پرداخت شود، اما وقتی پول را گرفت مواردی دیگر را بیان کرد. مشخص است که بندی در قراردادش وجود دارد که طبق آن بند دیگر قصد بازگشت هم ندارد. فکر می‌کنم کار استراماچونی هم حرفه‌ای نبود، در حالی که مدعی شده بود بعد از گرفتن پول به تهران باز می‌گردد، اما بعد از گرفتن پول بحثی دیگر را مطرح کرد. طبق آنچه در سایت‌ها مشخص شد، او موارد جدیدی را درخواست کرده است که اصلاً خوب نیست.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر استرماچونی مدعی می‌شد که عاشق استقلال و هوادارانش است، نباید بعد از گرفتن پول در ایتالیا می‌ماند و باید بلافاصله به تهران می‌آمد. حتی اگر تمرینات تعطیل است، او باید برای هماهنگی اردو، جذب بازیکن و برنامه‌ریزی برای آینده تیم، به تهران می‌آمد. با این شرایط شواهد نشان می‌دهد که او دیگر به ایران نمی‌آید و ۱۱ شرطی که گذاشته، اگر واقعیت داشته باشد نشان می‌دهد که صحبت‌های او واقعیت نداشته است.

14

سیدصالحی با اشاره به بلاتکلیفی استقلال گفت: باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف را مشخص کند. اگر قرار باشد روزهای باقیمانده تا شروع مجدد لیگ به همین شکل از دست برود، استقلال شرایط خوبی پیدا نمی‌کند. مسئولان باشگاه یک نشست خبری بگذارند و همه چیز را در حضور هواداران اعلام کنند. با سند و مدرک بگویند از ابتدا چه اتفاقاتی رخ داده است و در این مدت هم برای انتخابی سرمربی جدید تصمیم‌گیری کنند. به‌هرحال مربی جدید باید زودتر انتخاب شود که تیم از نقل‌وانتقالات عقب نباشد و روزهای باقیمانده از دست نرود.

وی درباره اینکه نام فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده است و اینکه آیا انتخاب احتمالی او استفاده مدیران باشگاه از محبوبیتش است یا می‌تواند انتخاب درستی باشد، خاطرنشان کرد: هر انتخابی صورت می‌گیرد، باید آگاهانه باشد. فرهاد مجیدی سال گذشته با این تیم کار کرده و از مربیان دیگر به این بازیکنان نزدیک‌تر است. مسئولان باشگاه هم هر تصمیمی می‌گیرند، نباید استقلال قافیه را ببازد.

15

سیدصالحی تأکید کرد: در انتخاب مجیدی هم بعید می‌دانم بحث عنصر محبوبیت مطرح باشد. به‌هرحال هواداران با استراماچونی نتیجه گرفتند و اکنون تنها کسی که بعد از او با تیم آشنایی دارد، مجیدی است. اگر مجیدی محبوب هم نبود، باید به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌شد، حالا که محبوبیت دارد و در استقلال هم بازیکن بزرگی بوده، می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند. اگر هواداران هم مقصر را بشناسند و بدانند استراماچونی مقصر بوده و بهانه کرده است، مطمئناً به سرمربی جدید کمک خواهند کرد تا تیم نتیجه بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied