شمانیوز
شما نیوز

مانع جدید برای حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا!

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هشدار جدیدی داده است.

مانع جدید برای حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز اولین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 باقی مانده، کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار جدیدی به تیم ها داده است. این هشدار که از طریق فدراسیون ها به باشگاه ها منتقل شده، مربوط به پرداخت جرایم انضباطی فصل گذشته لیگ قهرمانان است.

همانطور که مشخص است، این موضوع فقط به تیم هایی مربوط است که در رقابت های لیگ قهرمانان 2019 حضور داشته اند. مثلا از فوتبال ایران، تنها پرسپولیس و استقلال متوجه این تذکر جدی AFC هستند و سپاهان و شهر خودرو در آستانه این خطر قرار ندارند.

مطابق گزارش روزنامه الاقتصادیه عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار داده است که تمامی تیم های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان فقط در صورتی می توانند مسابقات خود در این دوره را آغاز کنند که بدهی های مربوط به جرایم انضباطی فصل قبل خود در آسیا را پرداخت کنند و این شرط ورود تیم ها به فصل 2020 است؛ شرطی که تفاوتی برای تیم های حاضر در پلی آف یا مرحله گروهی ندارد و برای همه اجرا می شود.

در ادامه این مطلب، اشاره شده که 3 تیم الهلال، النصر و الاهلی از فوتبال عربستان در سال گذشته آسیا حضور داشته اند و به مسابقات فصل جدید هم راه یافته اند. به این ترتیب این سه باشگاه باید ابتدا جرایم انضباطی فصل قبل خود را به طور کامل پرداخت کنند و سپس جواز حضور در رقابت های گروهی یا پلی آف فصل 2020 را خواهند داشت.

کل مبلغ جریمه تیم های عربستانی 287 هزار و 775 دلار است که حدود 115 هزار دلار آن برای النصر، 86 هزار دلار برای الاهلی و 87 هزار دلار مربوط به الهلال است. ضمن اینکه تیم التعاون که با پرسپولیس ایران همگروه است، چون در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا حاضر نبوده، متوجه خطری از این بابت نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied