شمانیوز
شما نیوز

رادوشوویچ آپشنهای قرارداد بیرانوند را مال خود می کند؟

بیرانوند در سه سال اخیر باتوجه به نفر اول بودن در پرسپولیس آپشن قراردادش را کامل دریافت کرده، اما لیگ نوزدهم بخت با علیرضا یار نیست.

رادوشوویچ آپشنهای قرارداد بیرانوند را مال خود می کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از خبرورزشی ؛ قرارداد‌های امروزی فوتبالیست‌ها بند‌های جالبی به عنوان آپشن دارد. آپشن قرارداد برخی بازیکنان همان وظیفه معمولی آنهاست. مثل مهاجم وظیفه‌اش گلزنی است و آپشن قراردادش هم خوب گل زدن. البته از نظر برخی مدیران آپشن یا همان پاداش باعث انگیزه بازیکنان می‌شود تا بیشتر تلاش کنند.

37

اما همین پاداش‌ها وقتی در حالت رقابتی پرداخت شود، شاهد درگیری بین دو رقیب هستیم و شاید هم این وسط خدای ناکرده یکی زیرآب رقیبش را بزند.

یکی از بازیکنانی که قرارداد هر فصلش آپشن دارد، علیرضا بیرانوند است که در صورت تعداد کلین‌شیت‌های مشخص چند درصد قابل توجه به قراردادش اضافه می‌شود. او در سه سال اخیر باتوجه به نفر اول بودن در پرسپولیس آپشن قراردادش را کامل دریافت کرده، اما لیگ نوزدهم بخت با علیرضا یار نیست و یا گل می‌خورد یا در روز کلین‌شیت پرسپولیس نیمکت‌نشین است. گلر شما یک پرسپولیس در ۱۵ بازی گذشته سرخپوشان در لیگ برتر فقط ۴ کلین‌شیت ثبت کرده و احتمالاً آپشن او ۱۵ کلین‌شیت است، ولی بیرانوند در نیمی از بازی‌ها فقط ۴ کیلن‌شیت دارد و در بازی بعدی هم قرار نیست در ترکیب اصلی بازی کند و با این حال احتمالاً آپشن کلین‌شیت‌هایش تا پایان فصل برود روی هوا!

گفتنی است تیم کالدرون در فصل جدید لیگ برتر ۹ کلین‌شیت ثبت کرده که ۴ تا سهم بیرانوند و ۵ تا سهم رادوشویچ است و با این شرایط شاید پاداش کلین‌شیت‌ها به جیب گلر کروات برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied