شمانیوز
شما نیوز

با ارزش ترین بازیکنان دنیا مشخص شدند + عکس

رحیم استرلینگ و ترنت الکساندر آرنولد در آخرین اعلام ترانسفر مارکت به یکی از ارزشمندترین بازیکنان در پست خود تبدیل شده اند. استرلینگ حالا از مسی هم باارزش تر است.

با ارزش ترین بازیکنان دنیا مشخص شدند + عکس

به گزارش شمانیوز ورزش سه، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع ۲۱ ساله لیورپول و رحیم استرلینگ، مهاجم ۲۵ ساله منچستر سیتی، دو جواهر نسل جدید فوتبال انگلیس هستند که گرت ساوتگیت می ‌تواند روی درخشش آنها حساب ویژه ای باز کند. این دو بازیکن در دو تیمی بازی می‌کنند که طی سالهای گذشته مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بودند بنابراین جای تعجب ندارد که ارزش آنها در بازار نقل و انتقالاتی طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

از یک سو الکساندر آرنولد به ارزشمندترین مدافع جهان از سال ۲۰۰۴ تبدیل شده است. ارزش او حالا از ۸۰ میلیون یورو در سال ۱۱۰ میلیون یورو رسیده است. این در حالی است که هم تیمی هلندی او یعنی ویرژیل فن دایک ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو دارد.

 

 

 

 

این ستاره انگلیسی حالا به یک بازیکن اساسی و مهم در تیم یورگن کلوپ تبدیل شده است و یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می آید. برای پی بردن به پیشرفت فوق العاده آرنولد می توان به عملکرد او در فصل گذشته و فصل جدید اشاره کرد. آرنولد در فصل گذشته آمار ۱۳ پاس گل را در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند. او همچنین ۴ پاس گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا ارسال کرد تا به تنهایی در ۱۷ گل قرمزهای آنفیلد تاثیر مستقیم داشته باشد. آرنولد همچنین در فصل جدید موفق به ثبت یک گل و ۶ پاس گل شده است تا راه پیشرفت خود را ادامه داده باشد.

 

 

 

 

در سمت دیگر مهاجم ۲۵ ساله منچستر سیتی وجود دارد. ارزش رحیم استرلینگ در تازه‌ترین اعلام ترانسفرمارکت از ۱۴۰ میلیون یورو به ۱۶۰ میلیون یورو رسیده است. او حالا به ارزشمندترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است. رحیم استرلینگ تا به اینجای فصل موفق به ثبت ۹ گل و یک پاس گل شده است. این در حالی است که او در فصل گذشته آمار ۱۷ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده بود؛ آمار فوق العاده ای که حالا او را تبدیل به یکی از ارزشمند ترین بازیکنان دنیای فوتبال کرده است. ارزش استرلینگ در کنار نیمار ۱۶۰ میلیون یورو است. او بالاتر از بازیکنانی نظیر لیونل مسی، محمد صلاح، هری کین، کوین دی بروین، آنتوان گریزمان و ادن هازارد از نظر ارزش بازار نقل و انتقالاتی قرار دارد.

 

 

 

 

بر اساس رده بندی ترانسفرمارکت، ترتیب ارزشمندی بازیکنان دنیا به شرح زیر است:

 

کیلیان امباپه با ۲۰۰ میلیون یورو در رده نخست قرار دارد. ارزش و رتبه او نسبت به ماه گذشته ثابت مانده است.

رحیم استرلینگ با ۱۶۰ میلیون یورو

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی با ۱۶۰ میلیون یورو. ارزش و رتبه او نسبت به گذشته افت کرده است.

سادیو مانه ستاره لیورپول با ۱۵۰ میلیون یورو

محمد صلاح از لیورپول با ۱۵۰ میلیون یورو

هری کین از تاتنهام با ۱۵۰ میلیون یورو

کوین دی بروین از سیتی با ۱۵۰ میلیون یورو

لیونل مسی با ۱۴۰ میلیون یورو

جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند با ۱۲۰ میلیون یورو

آنتوان گریزمان از بارسا با ۱۲۰ میلیون یورو

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied