شمانیوز
شما نیوز

محرومیت مادام‌العمر یک داور به دلیل اشتباهات فاحش

فدراسیون فوتبال مراکش، یک داور این کشور را به دلیل آنچه اشتباهات فاحش او در یک بازی لیگ دسته‌یک این کشور اعلام شده، به صورت مادام‌العمر از داوری محروم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از خبرورزشی ؛ یک داور مراکشی به دلیل اشتباهات فاحشش در قضاوت یکی از مسابقات لیگ دسته‌یک این کشور، از سوی فدراسیون فوتبال مراکش به صورت مادام‌العمر از داوری محروم شد. این داور مراکشی در جریان یک دیدار لیگ دسته‌یک مراکش در مورد چهار پنالتی دچار اشتباهاتی فاحش و عجیب شد که سه مورد از این پنالتی‌ها به ضرر یک تیم بود.

در بازی مورد نظر که روز شنبه این هفته بین المپیک خوریبگا و یوسفیه دو برشید در لیگ دسته‌یک مراکش برگزار شده بود، هشام تیازی داور 44ساله مراکشی در مورد چهار پنالتی اشتباهاتی داشت که اعتراض شدید هر دو تیم را به دنبال داشت.

37

در بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال مراکش هشام تیازی به دلیل این اشتباهات که از آنها به عنوان اشتباهات فاحش یاد شده به صورت مادام‌العمر از داوری در این کشور محروم شده است.

در جریان آن بازی المپیک خوریبگا با سه پنالتی‌ای که توسط داور به سودش اعلام شد و بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، این پنالتی‌ها نباید گرفته می‌شد، حریفش را با نتیجه 4-1 شکست داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied