شمانیوز
شما نیوز

هازارد بازهم کام هواداران رئال مادرید را تلخ کرد + عکس

ستاره بلژیکی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در سوپرکاپ اسپانیا نیز غایب خواهد بود که خبر بدی برای زیدان محسوب می شود.

هازارد بازهم کام هواداران رئال مادرید را تلخ کرد + عکس

به گزارش شمانیوز  به نقل از مارکا، با گذشت یک ماه از مصدومیت ادن هازارد در بازی مقابل پی اس جی، او هنوز نتوانسته از کمند این مصدومیت خلاص شود. در ابتدا اعلام شد که مصدومیت هازارد مختصر است و او تنها ده روز به دور از میادین خواهد ماند ولی پس از گذشت ده روز مشخص شد که او بدون عصا نمی تواند راه برود و برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

 

 

 

پارگی سه میلیمتری عضلات در ناحیه مچ پا بیش از آن چیزی که تصور می شد، بازگشت هازارد را عقب انداخت. در حالی که خوشبینی ها برای رسیدن او به سوپرکاپ اسپانیا وجود داشت، امروز نشریه ABC اعلام کرد که تیم پزشکی رئال به هازارد مجوز بازی در سوپرکاپ را نخواهد داد. 18 دی در عربستان رئال باید به مصاف والنسیا برود و 12 روز بعد کاروان رئال راهی جده خواهد شد. 

 

 

 

 

در شرایط فعلی هرچند وضعیت مچ پای هازارد بهتر شده ولی او هنوز نتوانسته کار با توپ را شروع کند و یک هفته دیگر را نیز باید زیر نظر فیزیوتراپ ها باشد. آخرین تصویر هازارد مربوط به 12 روز پیش و شام مشترک بازیکنان رئال است در حالی که او نمی توانست به خوبی پای خود را روی زمین بگذارد.

پیش بینی می شود که هازارد اواخر ژانویه یا اوایل فوریه بتواند به شرایط بازی برسد و در این صورت می تواند برابر اتلتیکو، سیتی و بارسلونا ستاره رئال مادرید باشد. در حال حاضر برنامه بر این است که از هر ریسکی اجتناب شود و او در صورت رسیدن به 100 درصد آمادگی به میادین برگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied