شمانیوز
شما نیوز

من احمق نیستم؛

کالدرون با دور افتخار از پرسپولیس خداحافظی کرد؟

گابریل کالدرون در آخرین نشست مطبوعاتی پیش از ترک تهران حرفهای مهمی را به زبان آورد و اعلام کرد باشگاه قصد دارد کاری کند او پرسپولیس را ترک کند.

کالدرون با دور افتخار از پرسپولیس خداحافظی کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   سرمربی ارژانتینی سرخپوشان در نشست امروز صحبتهای مختلف و متفاوتی را مطرح کرد و از عزم خود برای ماندن در ایران گفت به شرط اینکه دروغگویی به پایان برسد . او همچنین از افرادی نام برد که نمی خواهند او در پرسپولیس باشد اما آنها باید بروند تا این باشگاه و فوتبال ایران رشد بیشتری داشته باشد. افرادی که منافع شخصی خود را در پرسپولیس دنبال می کنند.

کالدرون که قرار است تهران را به مقصد بوینس آیرس ترک کند بعد از دور افتحار در ورزشگاه آزادی هوشمندانه دست روی نقاطی گذاشت که باشگاه باید درباره انها پاسخ لازم را داشته باشد.

اما سوال مهم این است ؛ آیا این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد؟

شرح کامل نشست امروز کالدرون رابخوانید:

*خواستم به جای بازیکن خارجی، پول بازیکنان تیم را بدهند
وی در خصوص جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی گفت: من ترجیح می‌دهم بعد از بازی در مورد این موضوع صحبت نکنم. درخواست کرده‌ایم بازیکنان جدید به تیم اضافه کنند. ولی مدیر باشگاه دیروز به من اعلام کرد که با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده‌اند اما من تصمیم گرفته‌ام فقط دو بازیکن ایرانی به ما اضافه شوند و اینکه پولی که برای بازیکنان خارجی در نظر گرفته‌اند به بازیکنان داخلی پرداخت شود. ما خودمان پول زیادی نگرفته‌ایم و طلب داریم و ترجیح می‌دهیم پولی که بازیکن خارجی می‌خواهند بدهند به بازیکنان تیم تزریق شود. امیدوارم قبل از شروع تمرینات مسائل مالی حل و بدهی بازیکنان پرداخت شود.

NnjIo0HF6RTP

*باشگاه می‌گوید برو، اما می‌خواهم بمانم!
ما بازیکن خارجی نیاز نداریم و تصمیم بر این شده تا همین بودجه صرف خرید بازیکن داخلی شود. روز ششم ژانویه بازیکنان داخلی که قصد جذب آن‌ها را داریم باید در تمرین پرسپولیس باشند. کالدرون و دستیارانش شش ماه با تمام وجود در تمرینات کار کرده‌اند بدون اینکه درخواستی داشته باشند. تمام مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. کار ساده‌ای نیست جاشنین مربی‌ای بشوید که در گذشته 7 جام به دست آورده است و به لطف بازیکنان و کیفیت و شخصیت آن‌ها و صد البته حمایت هواداران به این مهم رسیدیم. هوادارانی که هنوز آن شادی‌ مورد نظر خودم را به آن‌ها نداده‌ایم. این عملکرد ما باعث شد که حمایت آن‌ها داشته باشیم. ولی برای رسیدن به اهداف احتیاج به حمایت از سمت باشگاه دارم. به دلیل رفتاری که تا به الان با بنده شده حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید که بروم ولی من نمی‌خواهم بروم. یک سری شرایط و درخواست دارم. سازماندهی باشگاه باید درخور شایسته بازیکنان باشد. ما باید از باشگاه بخواهیم یک برنامه ریزی حرفه‌ای داشته باشند و افرادی که در باشگاه به دنبال منافع شخصی هستند و مانع پیشرفت می‌شوند، امیدوارم که بروند.

Owcw1BKdJtX6

*مهاجم خارجی بود ما 10 امتیاز بیشتر داشتیم
این سازماندهی حرفه‌ای نیست و رفتاری که داشته‌اند شایسته و خوب نبوده است. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون در این شش ماه نشان داد که زمین را تمیز می‌کند، دروازه را هل می‌دهد. کسی که دو مرتبه در فینال جام جهانی بازی کرده به دلیل احترامی که برای هواداران قائل هستم و احترامی که به بازیکنان می‌گذارم در این مدت چیزی نخواستم. جانم و زندگی‌ام را گذاشته‌ام و شما نتیجه‌اش را می‌بینید. با توجه به اینکه خیلی مشکلات داشته‌ایم. اگر مهاجم خارجی داشتیم که هشت گل زده بود الان 10 امتیاز از باقی تیم‌ها بیشتر داشتیم. ولی بهترین هواداران را داریم اما مدیریت باشگاه یا وزارتخانه باید طوری برخورد کنند که سازماندهی باشگاه در خور هواداران و بازیکنان باشد. شما باید به آینده فوتبال کشور کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد. من خیلی تجربه دارم و می‌بینم ایران خیلی بهتر می‌تواند باشد. به شرطی که مسئولان به منافع شخصی و نه فردی فکر کنند. نباید اجازه بدهید این افراد قدرت پیدا کنند.

*رزومه من را ببینید، احمق نیستم!
من با تواضع و صادقانه در این مدت کار کرده‌ام و یک تیم بودیم. شما دیدید هر کسی در این تیم بازی می‌کند ما می‌بریم. این یعنی پایه برای اینکه بهترین تیم آسیا شویم. حرف من را گوش کنید؛ ما یک تیم خوب داریم که دو بازیکن می‌خواهد اما من به حمایت باشگاه نیاز دارم. شش ماه با من صحبت کردند و فقط گفتند ان‌شالله فردا اما در موبایل مسائلی می‌بینیم و می‌شنویم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم؛ شما رزومه من به عنوان بازیکن و مربی را می‌بینید و من احمق نیستم. ولی من عاشق این مردم و تیم شدم اما دروغ را تحمل نمی‌کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود و امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود. من همینجا می‌گویم بازیکن خارجی نمی‌خواهم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. همان پول را به بازیکنان داخلی من بدهید. دو بازیکن ایرانی بیاورید و مطمئن باشید در صورت حمایت باشگاه می‌توانیم رقابت کنیم. اما دیگر دروغ تمام شود. من می‌خواهم به من احترام بگذارند؛ شش ماه احترام نگذاشتند.

YKqILZBSerxB

*در مورد پول صحبت نمی‌کنم و از احترام می‌گویم
انصاری فرد بعد از بازی مشکل کالدرون را در پاداش‌های آن اعلام کرد. کالدرون در واکنش به این حرف با عصبانیت جواب خبرنگاران را داد و گفت: دروغ می‌گویند؛ من به بازیکنان و هواداران احترام گذاشته‌ام و با جان و دل کار کرده‌ام اما فقط بی احترامی دیده‌ام. من در مورد پول صحبت نمی‌کنم و فقط از احترام می‌گویم.

 

 

 

سرمربی پرسپولیسی ها در شرایطی حرفهایش در نشست امروز را تمام کرد که روی کلمه "احترام" تاکید بسیاری داشت.او می گفت مشکلش در پرسپولیس پول نیست احترام است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied