شمانیوز
شما نیوز

کاپیتان‌ سابق پرسپولیس در آستانه فسخ یک طرفه

احتمال دارد محمد نوری و شهرام گودرزی فردا قراردادشان را به طور یک طرفه فسخ کنند.

کاپیتان‌ سابق پرسپولیس در آستانه فسخ یک طرفه

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  محمد نوری و شهرام گودرزی دو بازیکن باتجربه پارس جنوبی جم هستند که سوابق زیادی در فوتبال ایران دارند. این دوستاره که از نیم فصل لیگ هفدهم پیراهن پارس جم را برتن کردند، تاکنون بازی های خوبی را برای این تیم انجام دادند اما حالا با توجه به شرایط مالی باشگاه شان احتمال دارد به صورت یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند.

این دو بازیکن اگرچه تا نیم فصل لیگ نوزدهم 50 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند، اما بندهایی که بابت مطالبات سال های قبل شان در قرارداد دارند ممکن است باعث جدایی شان شود. نوری از سال گذشته 56 درصد از قراردادش را طلبکار است و گودرزی علاوه بر این 56 درصد از دو فصل پیش نیز از پارس جنوبی پول می خواهد.

این دو بازیکن باتجربه در ابتدای فصل بندی در قراردادشان گنجاندند که اگر مطالبات سال های قبل شان را تا نیم فصل دریافت نکنند می توانند یک طرفه فسخ کنند و حالا احتمال اینکه این اتفاق رخ بدهد زیاد است.

35

در این خصوص نوری و گودرزی بعد از دیدار پارس جنوبی و پیکان در مصاحبه های خود گفته بودند که برای دریافت مطالبات گذشته شان تا روز یکشنبه صبر می کنند و حالا اگر تا فردا این پول به حساب دو بازیکن باتجربه پارس نروند، احتمالا آنها به صورت یک طرفه قراردادشان را فسخ کرده و راهی تیم دیگری بشوند. اتفاقی که می تواند کاملا به ضرر پارس جنوبی تمام شود.

باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه پارس جنوبی چه تدبیری در این خصوص خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied