شمانیوز
شما نیوز

جهانبخش:اشکم از روی فشار بود

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی باشگاه برایتون، از احساس فوق‌العاده خود به خاطر گلزنی مقابل بورنموث صحبت کرد.

جهانبخش:اشکم از روی فشار بود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی در رقابت‌های اردیویسه هلند، در تابستان ۲۰۱۸ از آلکمار به برایتون پیوست. جهانبخش در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس عموماً در ترکیب اصلی برایتون قرار می گرفت اما به دلیل سبک دفاعی این تیم خیلی موفق به درخشش و اثبات توانایی های خود نشد. در ابتدای فصل اما برایتون گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. این سرمربی انگلیسی از ابتدای فصل علاقه‌ای به استفاده ستاره ایرانی تیم اش نشان نمی داد و جهانبخش در این فصل اکثراً کار را از روی نیمکت و یا حتی سکوها دنبال کرده بود؛ موضوعی که شایعات زیادی را درباره احتمال جدایی این بازیکن ایرانی از برایتون به وجود آورده بود.

برایتون اما امروز از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود. گراهام پاتر در بازی امروز برای اولین بار از جهانبخش در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد. این ستاره ایرانی نیز پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد و گل اول برایتون را به شکلی زیبا به ثمر رساند. او همچنین نمایش خوبی از خود ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

23

جهانبخش که پس از گلزنی واکنش احساسی جالبی از خود نشان داده بود، بعد از پایان بازی نیز در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه برایتون گفت: " بعد از گلزنی یک احساس باورنکردنی داشتم. وقتی فهمیدم قرار است در ترکیب اصلی به میدان بروم، احساس خوبی به من دست داد زیرا مطمئن بودم که می‌توانم به تیم کمک کنم. مدتها برای رسیدن به چنین لحظه ای صبر کرده بودم و خوشحال هستم که بالاخره این فرصت بزرگ به من دست داد. روز فوق العاده و بدون عیب و اشکالی بود. کسب سه امتیاز، گلزنی من برای تیم و همچنین کلین شیت باعث شد که یک روزه فوق العاده و رویایی را پشت سر بگذارم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied