شمانیوز
شما نیوز

انتقال دی لیخت به بارسلونا منتفی شد!

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس علاقمند به انتقال به بارسلونا بوده است.

انتقال دی لیخت به بارسلونا منتفی شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  ماتیس دی لیخت فصل گذشته سال فوق العاده ای را سپری کرده و یکی از عوامل مهم رسیدن آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فتح جام های داخلی هلند لقب گرفت تا بسیاری از تیم های بزرگ اروپا برای خرید این مدافع 20 ساله دست به کار شوند.

در تابستان بارها خبر نهایی شدن انتقال ماتیس دی لیخت به تیم هایی چون بارسلونا، منچستریونایتد و حتی پاری سن ژرمن مخابره شد، اما در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد بعد از توافق با آژاکس این مدافع آینده دار را جذب کند.

25

اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد خود ماتیس دی لیخت علاقمند به انتقال به بارسلونا و همبازی شدن با فرانکی دی یونگ، هافبک جوان بارسلونا بود، اما خواسته های مینو رایولا مانع این انتقال شده است. مدیر برنامه جنجالی و ایتالیایی مبلغ هشت میلیون کمیسیون از بارسلونا خواسته که این رقم مورد قبول باشگاه اسپانیایی قرار نگرفته و به همین دلیل انتقال دی لیخت به نوکمپ منتفی شده است.

البته موند دیپورتیوو در ادامه اذعان داشت دوران این دوری طولانی مدت نخواهد بود و ماتیس دی لیخت در پایان قرارداد خود و در سال 2022 راهی بارسلونا خواهد شد. ماتیس دی لیخت به شدت علاقمند به بازی کردن در لباس بارسلوناست و وقتی قرارداد او با یوونتوس به پایان برسد، برای محقق شدن بزرگ ترین آرزوی دوران ورزشی خود به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied