شمانیوز
شما نیوز

آب پاکی آژاکس روی دست بایرن مونیخ!

مارک اوورمارس، مدیر ورزشی آژاکس خبر از تمایل این باشگاه به ادامه همکاری با اریک تن هاگ داد.

آب پاکی آژاکس روی دست بایرن مونیخ!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ سرمربی هلندی و 49 ساله آژاکس که در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و بازیکنان بزرگی را به سطح اول فوتبال اروپا معرفی کرده، به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد و باواریایی ها قصد دارند در تابستان بعد برای توافق با او اقدام کنند. اما مارک اوورمارس مدعی شد آژاکس خواهان حفظ اریک تن هاگ بوده و درهای خروج به روی این سرمربی بسته است.

مارک اوورمارس گفت: "اریک تن هاگ بعد از تابستان پیش رو نیز می تواند حداقل یک فصل دیگر روی نیمکت آژاکس به کار خود ادامه دهد. من خبر دارم که باشگاه های بزرگ خواهان همکاری با اریک تن هاگ هستند، اما ما اجازه جدایی به او را نخواهیم داد و درهای خروج روی تن هاگ بسته خواهند بود.

27

احتمال جدایی حکیم زیاش؟ من هر بار تصور می کنم او به اوج دوران ورزشی و توانایی های خود رسیده، او هر فصل قدمی جدید برداشته و سطح بالاتر از خود ارائه می دهد. من بعضی اوقات به او می گویم وقتی می تواند آقای آژاکس لقب گیرد، پس چرا این تیم را ترک کند؟

آینده دنی فن دبیک؟ تابستان آینده من انتظار دارم بازیکنان زیادی از آژاکس مورد توجه دیگر تیم ها قرار گیرند. نادیده گرفتن تیم ما سخت تر شده و بازیکنان آژاکس مورد توجه بسیاری از تیم ها قرار دارند. بازیکنانی مانند حکیم زیاش و فن دبیک مدتهاست که در اینجا بوده و زیبایی های فراوانی را برای ما به ارمغان آورده اند."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied