شمانیوز
شما نیوز

اگر لغزش کنیم قهرمانی را از دست میدهیم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در مورد تفاوت تیم این فصل و سال گذشته صحبت کرد.

اگر لغزش کنیم قهرمانی را از دست میدهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  فصل گذشته یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ لیگ برتر رخ داد و لیورپول علیرغم کسب 97 امتیاز در فتح این رقابت ها ناکام ماند؛ امتیازی که در اغلب ادوار لیگ برتر می توان با رسیدن به آن با اقتدار به قهرمانی دست یافت. اما مرسی سایدی این فصل در این مقطع 14 امتیاز با تیم دوم فاصله دارند و به نظر می رسد دیگر قهرمانی آنها قطعی شده باشد. سادیو مانه مدعی شد لیورپول از اشتباهات فصل قبل خود درس گرفته است.

سادیو مانه گفت: "سال گذشته دوران سختی برای ما سپری شد و امسال ما تصمیم گرفتیم از اشتباهات سال قبل درس بگیریم و تلاش کنیم آن اتفاقات دیگر تکرار نشود. وقتی شما در کورس قهرمانی در لیگ برتر مغلوب می شوید، از نظر روحی به شدت آسیب می بینید و به همین دلیل ما امسال تمام تلاش خود را روی فتح این جام قرار داده و می خواهیم در لیگ برتر و البته دیگر مسابقات قهرمان شویم. این یک ماجراجویی دیگر برای ما است.

36

 

باید تلاش کرده و سعی کنیم همین سطح را حفظ کنیم. من فکر می کنم بازیکنان باید در این شرایط خود را قربانی کرده و به کار خود ادامه دهید. همه ما هر دقیقه در روز تلاش می کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

ما در این فصل توانسته ایم نسبت به آنچه هدف گذاری کرده بودیم بهتر عمل کنیم. لیورپول مجبور به بازی کردن در جام های زیادی بوده و دیدارهای فراوانی مقابل روی ما وجود دارد، اما همه چیز معطوف به خستگی جسمانی نیست و شما باید از نظر ذهنی آماده پیروزی و کسب موفقیت باشید."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied