شمانیوز
شما نیوز

تیکه جنجالی استیون جرارد به منچستریونایتد

استیون جرارد، اسطوره لیورپول در مورد دربی بزرگ اسکاتلند بین سلتیک و گلاسکو صحبت کرد.

تیکه جنجالی استیون جرارد به منچستریونایتد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   استیون جرارد که هدایت گلاسکو را بر عهده داشته و بسیاری او را جانشین بعدی یورگن کلوپ، سرمربی موفق و آلمانی مرسی سایدی ها می دانند، در مورد بازی بزرگ فوتبال انگلیس و موارد مشابه آن در لیگ برتر صحبت کرده و البته با طعنه زدن به رقیب قدیمی لیورپول یعنی منچستریونایتد در مورد افت سال های اخیر شیاطین سرخ نیز صحبت کرد.

استیون جرارد گفت: "شباهت های زیادی بین این دو بازی وجود دارد، اما لزوما بازی سلتیک و رنجرز مانند دیدار یونایتد مقابل لیورپول نیست. از آنجا که لیورپول و یونایتد دو تیم موفق در تاریخ فوتبال انگلیس هستند، این رقابت شباهت زیادی به جدال قدیمی رنجرز و سلتیک دارد زیرا همیشه رقابت در بین تیم های موفق حاصل می شود. البته من فکر می کنم مسابقه دربی بین لیورپول و اورتون از نظر اتفاقات تلخ، نفرت بین دو تیم و ارتباط افراد در منطقه محلی بیشتر به دربی اسکاتلند شباهت دارد.

38

از لیورپول تا منچستر بین 40 دقیقه تا یک ساعت فاصله است و در این مقطع دیگر منچستریونایتد مانند گذشته در صدر جدول انگلیس قرار نداشته و تیم موفقی نیست، پس طبیعی است که دیدار این تیم مقابل لیورپول دیگر مانند گذشته نبوده و تفاوت های زیادی با قبل داشته باشد."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied