شمانیوز
شما نیوز

ستاره الریان به دیدار با استقلال می رسد؟

باشگاه الریان از بهبودی ستاره کره ای و بازگشت این بازیکن به تمرینات آماده سازی در آستانه بازی های مهم کاس قطر و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

ستاره الریان به دیدار با استقلال می رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   لی جائه یونگ ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه الریان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت از دیروز تمرینات آماده سازی خود در زمین چمن را آغاز کرد تا برای بازی های مهم پیش رو در کاس قطر همین طور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

توئیتر رسمی باشگاه الریان با انتشار تصویری از اضافه شدن این ستاره کره ای به سایر بازیکنان الریان در تمرینات گروهی از حضور لی جائه به عنوان خبری امیدوارکننده برای سرمربی آرژانتینی و طرفداران الریان در آستانه بازی های مهم کاس قطر نام برد و مدعی شد این تیم با تمام توان خود آماده موفقیت های بیشتری است.

الریان به عنوان رقیب اصلی استقلال در پلی آف ACL2020 محسوب می شود و در صورتی که آبی های تهران بتوانند از پلی آف اول جان سالم به در ببرند برای ورود به مرحله گروهی باید در دوحه از سد الریان بگذرند، محکی جدی و دشوار برای استقلالی ها که این روزها شرایط چندان مساعدی ندارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied