شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی لیورپول - ولورهمپتون در پایان سال 2019

لیورپول در دیداری دشوار با یک گل ولورهمپتون را مغلوب کرد.

نتیجه بازی لیورپول - ولورهمپتون در پایان سال 2019

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ مرسی سایدی ها در شبی که فشار زیادی را مقابل ولورهمپتون تحمل کرده و یکی از دشوارترین بازی خود را انجام دادند، در نهایت با تک گل نیمه اول سادیو مانه پیروز شده و اقتدار خود  در صدر جدول را با 55 امتیاز حفظ کرد.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه چهار به گل اول دست یابد، اما ضربه محمد صلاح روی پاس عمقی آرنولد راهی به دروازه ولورهمپتون نیافت.

حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 21 روی پاس سادیو مانه به محمد صلاح، ستاره مصری می توانست دروازه ولوز را باز کند اما پاتریسیو ضربه او را مهار کرد. دقایقی بعد لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه ولورهمپتون پیش رفت، اما ضربه زمینی سادیو مانه بعد از مهار پاتریسیو با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی کرنر شد.

روی کرنر همین صحنه مرسی سایدی ها باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند، اما این بار ضربه سر روبرتو فیرمینو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در نهایت لیورپول در دقیقه 42 به گل اول دست یافت. ارسال بلند فن دایک را لالانا برای سادیو مانه مهیا کرد و او با ضربه ای زمینی دروازه ولوز را باز کرد. این گل ابتدا مردود اعلام شد اما داور با بازبینی صحنه حکم به صحت آن داد.

در لحظات پایانی نیمه اول این بار ولورهمپتون به گل رسید که عکس این اتفاق تکرار شد و داور با استناد به VAR آن را مردود اعلام کرد تا نیمه نخست با برتری 0-1 لیورپول به اتمام برسد.

94

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و شاگردان یورگن کلوپ بیشتر به اداره جریان بازی می پرداختند. در دقیقه 61 لیورپول می توانست توسط روبرتو فیرمینو به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه این ستاره برزیلی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در اواسط نیمه دوم بود که روی اشتباه فن دایک در زمین لیورپول، ولورهمپتون فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سایس از گوشه محوطه با عکس العمل زیبای الیسون بکر همراه شد.

در دقیقه 79 و روی پاس روبرتو فرمینو، محمد صلاح فرصت خوبی برای زدن گل دوم لیورپول داشت اما حضور به موقع کوادوی دروازه ولوز را نجات داد.

در دقیقه 86 موتینیو در محوطه لیورپول صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه الیسون به بیرون رفت. در دقیقه 90 این روبن داسیلوا بود که در گوشه محوطه لیورپول صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از کنار دروازه لیورپول راهی بیرون زمین شد تا در نهایت لیورپول با یک گل در این بازی به پیروزی برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied