شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده استعفای تاج از فدراسیون فوتبال چیست؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال به شایعه بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

پشت پرده استعفای تاج از فدراسیون فوتبال چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از خبرورزشی ؛  بعد از استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری قلبی و مخالفت اعضای هیات رییسه با این تصمیم شایعاتی درباره احتمال بازگشت رییس ایجاد شد. در این خصوص حتی گفته شد که این استعفا صوری بوده است.

با این وجود امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال به شایعه بازگشت تاج واکنش نشان داده و گفته است: «تاج روی بحث استعفایش بسیار مصر است و می‌خواهد این اتفاق به هر شکل ممکن رخ بدهد.»

5

وی افزود: «وقتی اهالی فوتبال مانند اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، علی پروین، کاظم اولیایی، علی فتح‌الله‌زاده، وحید هاشمیان، محمد حسن انصاری فرد، مسئولان وزارت ورزش مانند مسعود سلطانی فر، مهدی علی نژاد، سمیعی و ... برای عیادت از تاج به بیمارستان آمدند این بحث مطرح شد که با توجه به اینکه پزشکان او را از فعالیت سنگین و پراسترس منع کرده اند، خودش هم از لحظات ابتدایی بستری شدن در بیمارستان چنین موضوعی را مطرح می‌کرد. حتی در زمان یکی از همین عیادت ها، پزشک تاج اعلام کرد حضور او در جایی که تا این اندازه استرس دارد و آزمایش‌ها هم نشان می‌دهد فشار زیادی را تحمل می‌کند برای سلامتی اش مفید نیست. فکر می‌کنم تاج روی پذیرش استعفایش خیلی اصرار دارد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied