شمانیوز
شما نیوز

«حیدر بهاروند» جانشین مهدی تاج شد

با قبول استعفای «مهدی تاج» از ریاست فدراسیون فوتبال، «حیدر بهاروند» به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

«حیدر بهاروند» جانشین مهدی تاج شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  بعد از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون، اعضا راهی وزارت ورزش شدند تا تصمیم خود را با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در میان بگذارند و مطابق پیش‌بینی‌ها و گفته محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران، حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب و جایگزین مهدی تاج شد. بدین ترتیب استعفای مهدی تاج مورد قبول اعضای هیات رییسه و وزیر ورزش قرار گرفت.

30

بهاروند قرار است تا زمان برگزاری انتخابات سرپرستی فدراسیون فوتبال را بر عهده داشته باشد و طی روزهای آتی درباره سازمان لیگ هم تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود. طبق شنیده‌ها در جلسه امروز بین اعضای هیات‌رییسه و وزیر ورزش، تصمیم بر این بوده تا مقدمات برگزاری انتخابات در زودترین زمان ممکن فراهم شود.

طبق قانون این انتخابات باید در اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار می‌شد اما احتمال دارد در صورت فراهم شدن شرایط، این اتفاق در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ۱۳۹۸ برگزار شود. اگر تا پایان امسال شاهد برگزاری انتخابات نباشیم؛ مجمع فدراسیون فوتبال به بعد از ۲ بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه موکول می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied