شمانیوز
شما نیوز

اینتر با کونته قهرمان سری آ خواهد شد

آنتونیو کاسانو تردیدی ندارد که اینتر با هدایت آنتونیو کونته می تواند قهرمان سری آ ایتالیا شود.

اینتر با کونته قهرمان سری آ خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   اینتر با انتونیو کونته عملکردی درخشان در نیم فصل سری آ داشت و توانست با تفاضل گل بهتر از یوونتوس در صدر قرار بگیرد. اینتر از سال 2010 دیگر نتوانسته فاتح اسکودتو شود ولی امسال به نظر شرایط ایده آلی برای کسب این عنوان ارزشمند دارد.

آنتونیو کاسانو ستاره سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت:« از همان پایان ماه آگوست بود که گفتم اینتر قهرمان خواهد شد. خود اسم کونته 15-20 امتیاز می‌‌آورد، او یک قهرمان است. من شخصاً انتظار چنین چیزی را داشتم. کونته در بدن بازیکنانش آتشی به پا کرده و با ایده‌های اینتر اُنس گرفته است.»

42

کاسانو در مورد لوکاکو که این فصل در 17 بازی سری آ موفق به ثمر رساندن 12 گل شده، گفت:« فکر نمی‌کردم لوکاکو از همان ابتدا به این خوبی عمل کند. او بازیکن خوبی است و در حال تبدیل شدن به بازیکن بزرگتری است. روملو بازیکنی باهوش و در اختیار تیم است که بعد از دو ماه حتی ایتالیایی صحبت می‌کند.

لائوتارو مارتینز:« 10 یا 15 سال دیگر همه درباره لائوتارو صحبت خواهند کرد. او بازیکنی قدرتمند است. پیرو آئوسیلیو (مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر) کارش را به خوبی انجام داده و بازیکنانی خوبی را در اختیار کونته قرار داده است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied