شمانیوز
شما نیوز

ال کلاسیکوی سوپر جام بدون حضور ستاره ها؟

شرایط مارک آندره تراشتگن و آرتور ملو برای رقابت های سوپرکاپ اسپانیا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ال کلاسیکوی سوپر جام بدون حضور ستاره ها؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  از چند روز دیگر رقابت های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان آغاز خواهد شد و چهار تیم بزرگ اسپانیا بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و والنسیا به مصاف هم می روند و احتمال زیادی وجود دارد حدود دو هفته دیگر شاهد یک ال کلاسیکو در فینال این رقابت ها باشیم. البته رئال مادرید در نیمه نهایی حریف والنسیا بوده و بارسلونا نیز باید به مصاف اتلتیکومادرید برود.

اما بارسلونا دو مهره اصلی خود را احتمالا به دلیل مصدومیت در این رقابت ها در اختیار نخواهد داشت. آرتور ملو که مدتی ست قادر به همراهی بارسلونا نیست، همچنان از بند مصدومیت رهایی نیافته و بعید است تا پایان ماه ژانویه بتواند برای آبی اناری ها به میدان برود و احتمالا از یک ماه دیگر به میادین باز خواهد گشت.

4

اما مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی و ارزشمند بارسلونا نیز اخیرا دچار مصدومیت شده و در حال طی کردن روند ریکاوری خود است. اما هنوز زمان بازگشت تراشتگن به میادین مشخص نیست و احتمال زیادی وجود دارد ارنستو والورده نام او را از فهرست بازیکنان اعزامی بارسلونا به عربستان خط بزند. رئال مادرید و بارسلونا در کنار دو تیم دیگر از انگیزه زیادی برای کسب اولین جام در سال 2020 برخوردارند و غیبت این دو بازیکن شرایط را برای والورده دشوار خواهد ساخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied